• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Q Silver
    Anonym (Lojsan) skrev 2013-11-06 20:59:36 följande:
    Vad modiga alla ni som lägger upp bilder på era olika kroppsdelar är :) Det känns lite för privat för mig men här får ni en på mitt ansikte!
    Du är riktigt snygg!
  • swed38gbg
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-07 06:45:43 följande:
    God morgon....
    Godmorgon! Vääldigt fin stjärt du putar mer...mmm!
  • Anonym (???)
    Anton Chigurh skrev 2013-11-07 08:00:53 följande:
    Underbart, hoppas PrincessLeia ser ditt upplägg, Damen, för jävla härligt att även du med en mindre perfekt kropp vågar lägga ut en bild på din lekamen, hatten av här. Verkligen.

Jag kommer inte ljuga ( vilket jag aldrig gör) och säga att det snyggt, för det är det inte, men det är helt naturligt, och det, Damen......det är vackert i sig. En stor eloge för att du vågar, hoppas fler följer ditt exempel. 

Ha en för jävla skön dag, Damen....Glad

Men nu blir JAG PROVOCERAD till MAX! Hon har väl inte en mindre perfekt kropp än de andra i tråden? Det är ju bara det att de vinklar sina kroppar på ett annat sätt. En och annan som inte fött barn har inga sådana spår men de flesta väljer ju att inte visa sin kropp så bara. Det var dock väldigt modigt att lägga ut en bild på sin kropp utan sexuellt poserande vilket de flesta håller på med.
  • Anonym (Mats)
    Dockan 82 skrev 2013-11-07 08:05:06 följande:
    God morgon!
    Härlig bild!!
  • Anonym (stönar)
    ooOO MM OOoo skrev 2013-11-07 07:07:30 följande:
    Men så underbart att någon äntligen vågar visa en inte helt perfekt kropp! Stor eloge till dig!
    Vad menar du? Äntligen vågar? Du har ju också visat bild? Ni har väldigt lika kroppar, tycker jag, både mage och bröst. Fina båda två.

• Borkason

Vet att flera kvinnor gillar bröstvårtor... säger godmorgon till er Solig
  • GoodMangoo
    Anonym (???) skrev 2013-11-07 08:48:34 följande:

Men nu blir JAG PROVOCERAD till MAX! Hon har väl inte en mindre perfekt kropp än de andra i tråden? Det är ju bara det att de vinklar sina kroppar på ett annat sätt. En och annan som inte fött barn har inga sådana spår men de flesta väljer ju att inte visa sin kropp så bara. Det var dock väldigt modigt att lägga ut en bild på sin kropp utan sexuellt poserande vilket de flesta håller på med.

Så du menar att man måste ha en massa synliga spår på kroppen bara för att man har fått barn?
    Har man inte valkar och/eller bristningar så har man inte och därför syns de inte på bilderna.
    Sen vad som anser vara perfekt eller inte är en annan sak och vad innebär perfekt egentligen??.... gillar inte det uttrycket.

• FjärilVingad73
    GoodMangoo skrev 2013-11-07 10:21:01 följande:

Så du menar att man måste ha en massa synliga spår på kroppen bara för att man har fått barn?
    Har man inte valkar och/eller bristningar så har man inte och därför syns de inte på bilderna.
    Sen vad som anser vara perfekt eller inte är en annan sak och vad innebär perfekt egentligen??.... gillar inte det uttrycket.

Finns nog ingen perfekt kropp. Alla har vi nog någon skavank...

På vissa syns det mer att de burit och fött barn än på andra, sånt går inte alltid att göra något åt. Man kan vara vacker på sitt sätt ändå.
    I´d rather be known as an honest sinner than a lying hypocrite!
  • GoodMangoo
    FjärilVingad73 skrev 2013-11-07 10:29:37 följande:
    Finns nog ingen perfekt kropp. Alla har vi nog någon skavank...

På vissa syns det mer att de burit och fött barn än på andra, sånt går inte alltid att göra något åt. Man kan vara vacker på sitt sätt ändå.

Jag uppskattar verkligen variationer av kroppar och det vet duGlad. Det jag vände mig emot var att ??? verkar utgå ifrån att många aktivt väljer att dölja dessa.
  • FjärilVingad73
    GoodMangoo skrev 2013-11-07 10:38:26 följande:

Jag uppskattar verkligen variationer av kroppar och det vet duGlad. Det jag vände mig emot var att ??? verkar utgå ifrån att många aktivt väljer att dölja dessa.
    Ja, det vet jag, vännen! Kyss Mitt inlägg var på intet sätt kritik mot dig! Hjärta

Jag kan ifs ärligt säga att jag inte visar alla mina valkar här, men varför skulle jag behöva göra det bara för att jag har dem. Jag framhäver det jag gillar mest på min kropp, och det har jag väl rätt till:

I´d rather be known as an honest sinner than a lying hypocrite!