• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • FjärilVingad73

Men visst kan jag visa hur jag ser ut, för all del.

Burit och fött 2 barn. Vägt som mest 105 kilo, nu på ca 80.

Sedär: Fjärilen ser ut såhär oretuscherad!

• Anonym (stönar)
    FjärilVingad73 skrev 2013-11-07 10:45:34 följande:
    Men visst kan jag visa hur jag ser ut, för all del.
    Burit och fött 2 barn. Vägt som mest 105 kilo, nu på ca 80.

Sedär: Fjärilen ser ut såhär oretuscherad!
    En bra kropp som du och den eller dem du gillar garanterat kan ha mycket skoj med. 

• GoodMangoo
    FjärilVingad73 skrev 2013-11-07 10:40:25 följande:
    Ja, det vet jag, vännen! Kyss Mitt inlägg var på intet sätt kritik mot dig! Hjärta

Jag kan ifs ärligt säga att jag inte visar alla mina valkar här, men varför skulle jag behöva göra det bara för att jag har dem. Jag framhäver det jag gillar mest på min kropp, och det har jag väl rätt till:

Absolut har du det Skål  och oavsett vad du väljer att visa så gillar vi/jag det för att inte tala om din härliga personlighet som lyser igenom vare sig du vill eller inte {#emotions_dlg.flower}
  • FjärilVingad73
    GoodMangoo skrev 2013-11-07 10:48:33 följande:

Absolut har du det Skål  och oavsett vad du väljer att visa så gillar vi/jag det för att inte tala om din härliga personlighet som lyser igenom vare sig du vill eller inte {#emotions_dlg.flower}
    Hjärta dito vännen!
    I´d rather be known as an honest sinner than a lying hypocrite!
  • FjärilVingad73
    Anonym (stönar) skrev 2013-11-07 10:48:13 följande:
    En bra kropp som du och den eller dem du gillar garanterat kan ha mycket skoj med. 

Haha, jotack, den fungerar finfint!
  • straight arrow

Nästan alla väljer ju bilder som framhäver dem på bästa sätt... det tar ju ofta många försök innan man hittar någon som man är nöjd med.  

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Anonym (???)
    GoodMangoo skrev 2013-11-07 10:38:26 följande:

Jag uppskattar verkligen variationer av kroppar och det vet duGlad. Det jag vände mig emot var att ??? verkar utgå ifrån att många aktivt väljer att dölja dessa.
    Så du menar att många INTE aktivt väljer att dölja detta då? Med underkläder? Och väljer att svanka och puta med brösten, inbilla inte mig att ni alltid går runt så!!! Men sen vet ju jag också att det finns skillnader på kroppar. Men på alla människor ändras kroppen med åldern eller med graviditet. Det kan varken silikon eller botox ta bort. Min åsikt är att en kropp inte endast är perfekt i 20-års åldern. Och jag HATAR att man tycker att det är MODIGT att visa en kropp som inte ser ut som en 20-årings.
  • GoodMangoo
    straight arrow skrev 2013-11-07 10:51:45 följande:
    Nästan alla väljer ju bilder som framhäver dem på bästa sätt... det tar ju ofta många försök innan man hittar någon som man är nöjd med.  

Borde inte vara så svårt att hitta något fint i ditt fall Pilen Flört.
  • FjärilVingad73
    straight arrow skrev 2013-11-07 10:51:45 följande:

Tjusigt, Pilen! Solig
  • PrinsessanLeia

Nämen, roligt att du mindes vad jag skrev. Ja den där kroppen är helt fantastisk, finns inget som är så vackert på kroppar som visar spår efter ha burit älskade barn. Jag bläddrade lite i örjan av tråden efter att vi diskuterat i den andra tråden och såg att det fanns mer variation där. Det blor liksom lite trist om man bara visar pigga bröst eller tvättbrädor. Men ni är snygga allihop mer bara det att jag önskar mer variation :). Hehe, kanske skulle kasta in en bild på mina minituttar då som motvikt till alla andra. Nä jag teor jag behåller dem för mig själv även om jag inte har nögra problem med att visa mig naken.

Anton Chigurh skrev 2013-11-07 08:00:53 följande:
    Underbart, hoppas PrincessLeia ser ditt upplägg, Damen, för jävla härligt att även du med en mindre perfekt kropp vågar lägga ut en bild på din lekamen, hatten av här. Verkligen. Jag kommer inte ljuga ( vilket jag aldrig gör) och säga att det snyggt, för det är det inte, men det är helt naturligt, och det, Damen......det är vackert i sig. En stor eloge för att du vågar, hoppas fler följer ditt exempel.  Ha en för jävla skön dag, Damen....  
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.