• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • fialotta85
    Anonym (Snok69) skrev 2013-11-10 11:36:45 följande:
    Haha, du har en härlig och fin rumpa Fialotta men jag gillar ju ännu bredare höfter/häck...är nog lite knäpp tror jag Flört Stort tack för bilden iaf
    Försökte åtminstone inte knäpp, tur vi alla gillar olika!
  • fialotta85
    celineswaltz skrev 2013-11-10 11:45:36 följande:

Trist komplimang...med armbågen typ...Nej Fialotta du förtjänar bättre !.Sexig bild smile1.gif
    Ingen fara Celine men vad det värmde att få höra detta från bland den snyggaste kvinnan i tråden!! Tack!
  • GoodMangoo
    fialotta85 skrev 2013-11-10 12:24:00 följande:
    Oj, nu rodnar jag här Zack! Tack

Han har ju en viss förmåga att framkalla röda kinder (och skinkor) ... vår goda Zack SkämsSkrattande
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-11-10 07:03:15 följande:

Förstår inte vad du menar Drömmer?
    Åh Mangoo... Ditt retsamma hondjur! Flört Du har nog fått mig på både krok och i nät. Nu rycker det i tungspetsen igen! Tungan ute
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-11-10 08:57:25 följande:

Oh wow! Där står du ju och bara ber om... det. Skäms Underbart retsam bild, Mangoo!
  • Speak up
    Cuddles skrev 2013-11-10 10:43:55 följande:
    Har läst ett tag och det börjar bli dags att bjuda tillbaka...

Och det var ingen dålig inledning i denna tråd. Jag ser potential här! Solig
  • GoodMangoo
    Speak up skrev 2013-11-10 12:39:59 följande:
    Åh Mangoo... Ditt retsamma hondjur! Flört Du har nog fått mig på både krok och i nät. Nu rycker det i tungspetsen igen! Tungan ute
    Speak up skrev 2013-11-10 12:42:08 följande:
    Oh wow! Där står du ju och bara ber om... det. Skäms Underbart retsam bild, Mangoo!

Haha... ja välkommen till tråden denna söndag{#emotions_dlg.flower}.
    Har varit uppe i ottan för att göra det så trevligt som möjligt för dig när du väl behagade att logga inGlad

• Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-11-10 12:45:44 följande:

Haha... ja välkommen till tråden denna söndag{#emotions_dlg.flower}.
    Har varit uppe i ottan för att göra det så trevligt som möjligt för dig när du väl behagade att logga inGlad

Tackar, tackar! Jag kände mig verkligen välkommen när jag loggade in såg vad som väntade. Drömmer Ett mycket varmt välkomnande, hehe.
    Du hade verkligen inte behövt besvära dig med att gå upp så tidigt bara för min skull, vännen. Flört Men tusen tack ändå, jag klagar absolut inte!
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-11-10 12:32:50 följande:

Han har ju en viss förmåga att framkalla röda kinder (och skinkor) ... vår goda Zack SkämsSkrattande
    Ni passar så bra i rött bägge två, och vackra kvinnor som ni förtjänar mängder med komplimanger ;)
  • GoodMangoo
    Speak up skrev 2013-11-10 12:50:07 följande:
    Tackar, tackar! Jag kände mig verkligen välkommen när jag loggade in såg vad som väntade. Drömmer Ett mycket varmt välkomnande, hehe.
    Du hade verkligen inte behövt besvära dig med att gå upp så tidigt bara för min skull, vännen. Flört Men tusen tack ändå, jag klagar absolut inte!

Det är du värd Skål!
    Zack skrev 2013-11-10 12:55:08 följande:
    Ni passar så bra i rött bägge två, och vackra kvinnor som ni förtjänar mängder med komplimanger ;)
    I rött ja men mindre snyggt i blå/lila Flört.