• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Sugen01
    Matildet skrev 2013-11-12 14:41:41 följande:
    Ett till då...  
    Life is for my own to live my own way

Fan vad goda dom ser ut
  • fialotta85
    Anonym (Tjej) skrev 2013-11-12 12:37:34 följande:

I såna här trådar får jag alltid skit över att jag är för "mager" och "sjuk". Eller att jag ser ut som ett barn, alternativt en pojke. Jag är en 23-årig tjej som äter vad jag vill, älskar god mat och lever livet! Och tro det eller ej, de där myggbetten är faktiskt en C-kupa Flört

Tycker du är hur fin som helst!
  • Matildet
    Sugen01 skrev 2013-11-12 14:53:24 följande:

Fan vad goda dom ser ut
    Haha, det får man hoppas. 
  • ulfsas
    Anton Chigurh skrev 2013-11-09 10:46:48 följande:
    God för middag, Ulf....Solig

4.e alldeles strax. Typ nu.

2 stjärnor i Guide Michelin...det var som fan, är ju bara 2 restauranger i Svea Rike som har det, nu blir jag min själ grön igen här, Ulf, du måste berätta efteråt hur det var, både kränget och besöket som helhet, om du ens blev mätt. 

Jag åt på en jävligt fin restaurang på Island tidigare, Restaurang Perlan, inga stjärnor, men fin oavsett, och dyrt som helvete blev det, och jag var lika hungrig när jag lämnade plejset som när jag kom dit. Dom serverade enligt "franska köket" hette det. Lite häftigt att hela jävla restaurangen snurrar oavbrutet så din utsikt ändras konstant. Men jag blev då fan inte mätt. 

Förbannade franska köket !!!!

Men 12 (tolv) rätter....du borde fylla buken mer än vad jag lyckades med på Island.

En resumé således, Ulf.

Hoppas du får en riktig kanondag/kväll.Glad

12 rätter. Mycket gott. Kir Royale som start, 4 sorters vin, kaffe och mörk rom som avslutning.
    Inte billigt iaf. Men gott som sagt. Man blev bara lätt mätt och inte proppfull.
    Man, 49 år.
  • Anonym (Fin)
    Ett till då...

Vem sa att hängisar var något dåligt. Gosiga!
  • Matildet
    Anonym (Fin) skrev 2013-11-12 15:39:56 följande:
    Vem sa att hängisar var något dåligt. Gosiga!
    Tack som fan..
  • Chipstern
    Ett till då...

Great! Älskar naturliga bröst :)

Bjussa gärna på flera, och även nyfiken på hur baksidan ser ut.

• Hunters Gaze
    Ett till då...

Otroligt fina tuttar Matildet !!

Hur läckra som helst !! Tungan uteTungan uteTungan ute
  • Anonym (ops)

Underbara bröst du har dom skulle man vilja leka med :)

Ett till då...