• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-12 10:38:36 följande:
    God morgon! Gymmet nästa!

[quote=71653347][quote-nick]Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-12 10:39:07 följande:[/quote-nick][/quote]

Sagolikt, som taget ur Törntrosa och dom två fasta skinkorna!
  • Anonym (Ensam..)

tack PPP! Förstod att du skulle gilla dom Puss!

• Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-12 17:58:48 följande:
    tack PPP! Förstod att du skulle gilla dom Puss!

Här har du, slit den hälsan! @-}--
  • Speak up

De här är speciellt för dig, Eterisk! Drömmer Hoppas det ska falla dig i smaken.

• HasseA
    Eterisk skrev 2013-11-12 14:01:40 följande:
    Snabb respons! Jättefina!
    NyttNamn skrev 2013-11-12 14:04:03 följande:
    Bra bidrag... Mäns armar är som läckrast när de är lite seniga, ådriga... Drömmer

Tack, tack. Jag har aldrig riktigt förstått mig på kvinnors fascination av ådriga armar (och kanske andra ådriga saker - men där förstår jag det nog bättre), men det är väl bara att acceptera fakta, liksom.
  • HasseA
    celineswaltz skrev 2013-11-12 14:40:31 följande:
    Ådriga och manliga {#emotions_dlg.flower}
    Ådriga, ja. Manliga - okej, om du säger det så.
  • Eterisk
    HasseA skrev 2013-11-12 18:10:41 följande:

Tack, tack. Jag har aldrig riktigt förstått mig på kvinnors fascination av ådriga armar (och kanske andra ådriga saker - men där förstår jag det nog bättre), men det är väl bara att acceptera fakta, liksom.
    Jag tror så här:

Händerna -  kvinnor gillar händer för att de hos män kan vara stora, torra och varma vilket antyder någon sorts omhändertagande som också en aldrig så jämlik och uppegående kvinna kan uppskatta hos en man. Men även långa pianofingrar som kan stå för en känslighet kan vara lika uppskattade. Händer öht signalerar smekningar tror jag, och det gillar förstås kvinnor precis som män. Man ser händerna och tänker på allt de kan göra, och så fantiserar man så mycket man bara kan.

Handlederna - ja, här handlar det nog definitivt om känslighet. En mans handleder kan väcka ömhet. De är kanske fjuniga, kanske har de något ärr eller ett sött födelsemärke. Men vad de än har och hur de än ser ut så bara vet man hur sköna de är att hålla handen om när mannen har sin arm runt en när man ska sova.

Armarna - ja, de är väl en symbol för den andra ådriga saken. Hehe. 

Tack för alla bilderna, alla härliga män. Jag blev väldigt glad!  Hjärta
  • Anonym (TB)
    Matildet skrev 2013-11-12 14:41:41 följande:
    Ett till då...

Nice, så ska de se ut
  • Speak up
    Eterisk skrev 2013-11-12 18:20:07 följande:
    Jag tror så här:

Händerna -  kvinnor gillar händer för att de hos män kan vara stora, torra och varma vilket antyder någon sorts omhändertagande som också en aldrig så jämlik och uppegående kvinna kan uppskatta hos en man. Men även långa pianofingrar som kan stå för en känslighet kan vara lika uppskattade. Händer öht signalerar smekningar tror jag, och det gillar förstås kvinnor precis som män. Man ser händerna och tänker på allt de kan göra, och så fantiserar man så mycket man bara kan.

Handlederna - ja, här handlar det nog definitivt om känslighet. En mans handleder kan väcka ömhet. De är kanske fjuniga, kanske har de något ärr eller ett sött födelsemärke. Men vad de än har och hur de än ser ut så bara vet man hur sköna de är att hålla handen om när mannen har sin arm runt en när man ska sova.

Armarna - ja, de är väl en symbol för den andra ådriga saken. Hehe. 

Tack för alla bilderna, alla härliga män. Jag blev väldigt glad!  Hjärta
    Jag ska fixa några fler bilder på ännu ådrigare armar inom kort! ^^
  • mrme

Då fixar jag några håriga :)

Speak up skrev 2013-11-12 18:34:19 följande:
    Jag ska fixa några fler bilder på ännu ådrigare armar inom kort! ^^