• pillan3

Helkroppstråden

Anonym (i vintermörkret) skrev 2014-01-19 12:44:05 följande:
    Man kanske skulle slänga ihop en snabb kaka och komma över..... Bjuder du på kaffe?
    Inte hemma! Men varm choklad till pulkabacken skulle inte vara helt fel  
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • pillan3
    La Chica skrev 2014-01-19 13:16:26 följande:
    Oohhh det sved. Seriöst, var det där det bästa du kunde komma på eller? Tror du att jag skulle ta illa upp av en sån värdelös kommentar?

För det första tar jag dig inte seriöst, för du är så feg som är Anonym. Tror du att du är så märkvärdig bakom din mobil eller dator så måste du verkligen surra uppe bland molnen. 

För det andra så tar jag inte din kommentar som kritik heller. Jag vet att jag ser ung ut, men jag störs inte av det. För jag kommer att åldras bra, vilket du kanske är riktigt avundsjuk över. Nu vet inte jag hur gammal du är Anonym, men allt verkar peka på att du måste hitta fel på någon, vad det än är för något. Är DET ett moget, vuxet beteende tycker du? Kan ju vara du som är 10-åringen här....

För det tredje så skulle jag vara en mycket bättre förälder än du någonsin är/kommer vara. Jag skulle inte lära mitt barn att vara elak mot andra människor. 
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • pillan3
    Anonym (i vintermörkret) skrev 2014-01-19 13:45:08 följande:
    Kanske lätt spetsat så vi inte fryser?
    Absolut, blir alltid roligare och så går nog pulkan fortare efter en stund också
  • pillan3
    Anonym (i vintermörkret) skrev 2014-01-19 14:04:25 följande:
    En fartfylld och spännande eftermiddag alltså. Det hade ju varit helt fantastiskt ;) ....och fortsättningen med....
    Ja, helt fantastiskt tills vi ligger däckade i varsin pulka mitt i backen haha
  • pillan3
    Anonym (i vintermörkret) skrev 2014-01-19 17:18:05 följande:
    Det låter ju ändå som en fantastisk söndagseftermiddag ;)
    Ja absolut nu är jag hemma och faktiskt lite kaksugen, så jag sätter på kaffet Tungan ute
  • pillan3

• pillan3

Jo ett ansikte finns det allt men efter lite klippt så försvann det Drömmer

• pillan3
    Anonym (i vintermörkret) skrev 2014-01-19 19:59:56 följande:
    Har en chokladkaka i ugnen. Skyndar mig. Måste bara bestämma outfit. Decisions decisions.... ;)
    Ååå...va gott Skrattande välj något enkelt, typ myskläder! Kaffet är klart
  • pillan3
    sören lindkvist skrev 2014-01-19 20:05:44 följande:
    Har allt sett ditt söta ansikteFlört Sådant glömmer man inte!!!
    Tack {#emotions_dlg.flower}
  • pillan3
    Anonym (i vintermörkret) skrev 2014-01-19 22:33:23 följande:
    Perfekt. Då kommer jag som jag är. Hur väljer du själv att klä dig?
    Såhär 

Svar på tråden Helkroppstråden