• pillan3

Helkroppstråden

Nymulen skrev 2014-01-22 08:57:08 följande:

Godis till frukost. Syndigt men gott.
    Eh, ordet finns ju av en anledning, så synda på  Drömmer
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • pillan3
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2014-01-22 09:23:31 följande:
    Skrev du rätt nu? Menar du inte "Jag måste ju uppleva dig i min retfulla slida"?

Skrev du verkligen rätt nu?

Menar du inte; i min retfulla sida? Du är ju så knäpp!

hahahah...
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • pillan3
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2014-01-22 10:19:37 följande:
    Haha...tack! Naturligtvis menar jag det jag skrev för annars hade jag väl menat något annat....ELLER?:-P

Vad menade du då, då????
  • pillan3
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2014-01-22 11:36:57 följande:
    Ställ dig den frågan själv...var ju du som skrev fel!!!! Så vad var det du ville?????

Jag ville det och det och sen vill jag det och lite det! Precis det jag vill
  • pillan3
    sören lindkvist skrev 2014-01-22 19:19:09 följande:
    Härliga pillanGlad Varför försvinner dina fina bilder alltid innan ja hinner se dom? Såg att du lagt ut nåt i morse!    Snart dax o fixa en telefon så man kan vara uppdaterad på jobbetFlört 
    Hahaha...här gäller det att vara med i svängarna FlörtDrömmer det går undan Tungan ute
  • pillan3

• pillan3

• pillan3
    LoLs pappa skrev 2014-01-22 23:34:45 följande:
    Superfint Pillan.

Kul att du lägger ner sån energi på bilderna.

Men med det motivet så blir ju bilderna alltid bra

Tack
  • pillan3
    fialotta85 skrev 2014-01-23 00:37:36 följande:
    Du är verkligen toksnygg!!
    Tack så mycket {#emotions_dlg.flower}Skrattande alltid roligt att höra från en vacker kvinna..
    Den Bultande Kuken skrev 2014-01-23 03:29:47 följande:
    Du är så sexig!
    Tack
    straight arrow skrev 2014-01-23 05:51:53 följande:
    Riktigt snyggt pillan, det måste vara en av dina bästa bilder
    Tack så mycket Skrattande
    Nymulen skrev 2014-01-23 07:06:22 följande:

En hård karamell
    Fantastiskt fina bilder, sockerbit.
    Tack så mycket Flört

• pillan3
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2014-01-23 05:44:33 följande:
    Du är söt, snygg och stilfullt vacker...Och sen den där supervackra munnen på det...SHIT!

Tack
Svar på tråden Helkroppstråden