• Zack

Helkroppstråden

Anonym (KMP) skrev 2013-12-07 21:10:53 följande:

Alltid lika snygg och läcker :)
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-12-08 07:24:00 följande:

Upp och hoppa era 7-sovare Flört!!!

Godmorgon fine. Morgonpigg som vanligt kan jag se, och klär i lila gör du också :)
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-12-08 18:50:43 följande:
    Dom som känner mig vet att jag inte dricker kaffe MEN en stor klick grädde i en kopp varm choklad är ju inte heller helt fel Drömmer!
    Movit skrev 2013-12-08 15:39:51 följande:
    Vilka ben.....Mangoo.....jag ska bli din stol i mitt nästa liv...tänka att få din rumpa sittandes på mig varje dag...
    Synd på rara ärtor känns det som......... inte ska väl du bli en stol heller......... vet en massa andra saker som jag skulle ha större nytta av Flört.Mmmm.......en mkt lockande tanke Tungan ute!!

Sistnämnda kommentaren får ju mig att tänka på den romantiska gamla sången "sit on my face and tell me that you love me". Kärleksförklaringen över dem alla :)
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-12-08 19:28:19 följande:

Tummen upp för ännu en läcker pose Mangoo. Sen skulle jag kunna fylla på med en lång rad adjektiv för att beskriva hur snygg och sexig du är, men det vet du ju redan att jag tycker att du är :)
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-12-09 09:32:39 följande:

Puss Mangoo. Du ser enastående ut!! Alltid lika spänd på att se vad du har att bjuda på i tråden.....och den där mattan tror jag inte att jag har sett tidigare heller :)
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-12-09 12:50:18 följande:

Kyss!!
    Nä... du hade väl liiiiiiite annat och tänka på när du var i mitt sovrum sistDrömmerFlört.
    Är mattan i sovrummet...ja i ditt sovrum är det ju knappast golvbonader man fokuserar på. Du skulle i princip kunna ha en uppstoppad flodhäst där inne utan att jag hade lagt märke till den ;)
  • Zack
    Anonym (lurkerfia) skrev 2013-12-09 12:56:16 följande:

Måndagsbild alltså... Före träning. :) phpZuM57Z71664.jpg

Väldigt snygg kropp LF. God träning. Hoppas vi får se efter träningsbilden också ;)
  • Zack
    fialotta85 skrev 2013-12-09 13:46:25 följande:

En repris såhär på måndagseftermiddagen.. Drömmer

Kan man aldrig se för många gånger fialotta :)
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-12-09 13:34:59 följande:
    Roligt att du säger just det för jag har nämligen en som står i hörnet men det verkar också ha passerat utan att göra intryck Skrattande.
    Tror vi kan konstatera att allt annat är oväsentligt när man får vara nära dig :)
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-12-09 14:52:08 följande:

Ser nästan ut som om du har tagit bilden under vattnet i en simbassäng :)
Svar på tråden Helkroppstråden