• Zack

Helkroppstråden

GoodMangoo skrev 2013-12-05 20:32:28 följande:

Dags att krypa ner snart........
    Ja nu skulle det ha varit skönt att få krypa ned i sängen bredvid dig Mangoo. Sov gott!
  • Zack
    Anonym (lurkerfia) skrev 2013-12-06 08:25:43 följande:

Godmorgon! phpxqijFc50610.jpg

Godmorgon snäckan. Hur går det med förkylningen?
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-12-06 09:49:53 följande:
    Inte idag tyvärr SkämsObestämd!!
    Men hur som helst är äntligen fredag och snart helg, så jag hoppas att du (och jag) får en riktig skön sådan ;)
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-12-06 12:13:35 följande:

Underbart Mangoo. När jag ser dig iförd den BH'n tänker jag så här; Om din kropp vore en savann skulle jag gärna åka dit på safari :)
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-12-06 13:01:48 följande:
    Åhh tack Glad! Då tar jag med den nästa gång vi ses Flört!!
    Gillar tydlighet också Skål!!

Till skillnad från andra har just denna savann kullar och dalar men det kanske är ok Drömmer?

Kan även erbjuda ett och annat vattenhål Skrattande!
    GoodMangoo skrev 2013-12-06 13:01:48 följande:
    Åhh tack Glad! Då tar jag med den nästa gång vi ses Flört!!
    Gillar tydlighet också Skål!!

Till skillnad från andra har just denna savann kullar och dalar men det kanske är ok Drömmer?

Kan även erbjuda ett och annat vattenhål Skrattande!

Låter spännande. Vattenhål, kullar eller smala grottor, jag tar med mig min "utrustning" så att jag beredd på allt Cool
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-12-06 13:27:43 följande:
    Tyvärr kan jag ju inte uttala mig om "din utrustning" men jag antar att jag kommer få både nytta och glädje av denDrömmer.
    Det är jag säker på att du kommer att få, och när jag är färdig med expeditionen så lär det inte vara några outforskade platser kvar på den savannen. Jag ska bara packa safarihatt, khakifärgade shorts och se till att "skjutjärnet" är laddat så är jag klar att bege mig av. En helg borde väl räcka för en sådan expedition eller vad tror du? Drömmer
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-12-06 13:50:34 följande:
    Nu vet ju inte jag vilka typer av safari du har varit med om innan men jag skulle räkna med minst 1 v om jag vore digSkrattande. Denna savann är som ingen annanDrömmerCool.
    Jag tömmer kalendern för ett par månader. Bäst att vara flexibel så att jag inte missar några godbitar Flört
  • Zack
    fialotta85 skrev 2013-12-06 11:08:03 följande:

Trevlig fredag Solig

Hoppsan. Missade visst ditt fina inlägg tidigare idag Fialotta. En synnerligen trevlig fredag til dig med sköna böna.
  • Zack
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-12-06 15:38:43 följande:

Du förtsätter att förgylla tråden med dina fina bilder kvinna2. Snygg outfit fredagen till ära :)
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-12-06 15:21:58 följande:

Älskar att närkskåda din kropp Mangoo. Ju närmare man får vara dig desto bättre :)
Svar på tråden Helkroppstråden