• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Eterisk
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-14 14:00:46 följande:
    Idag bjuder jag på en... Hör och häpna... Påklädd bild kan ju inte vara naken jämt!
    Nej, ibland blir man allt lite orolig över att ni kanske fryser. 
    Jag tycker du är jättesnygg med kläder på också!

Du är så attraktiv att jag inte skulle bli förvånad om det började växa ut en penis på mig snart. Min man skulle nog däremot blir både förvånad och besviken.
  • NyttNamn

"Schysst frisyr! Håret skulle bara ha varit lite kortare och i en helt annan färg!" :-P Få se nu, måste jag ens kommentera frisyren när detta är vad jag har att säga?? * funderar* :-P

Pour some sugar on me...
  • Anonym (Fin)
    NyttNamn skrev 2013-11-14 14:02:42 följande:

Hmm.. Då var det ju inte alls "okej", varför ljuger du? :-P
    Jo men det var ju okej, men som sagt hade varit bättre utan kärringskorna och på ett par raka/smalare ben :-P
  • NyttNamn
    Anonym (Fin) skrev 2013-11-14 14:07:44 följande:
    Jo men det var ju okej, men som sagt hade varit bättre utan kärringskorna och på ett par raka/smalare ben :-P

Jadu.. De jag känner med raka, smala ben vill ha dem kvar för sig själva och absolut inte dela med sig - så jag försöker leva med och gilla de stackars taxben jag välsignats med.. Jag hade ju kunnat vara stympad och bara ha små benstumpar också så jag är glad att de når ända ner!! Skorna ja.. Smaksak, jag tycker de är rätt snygga..
    Pour some sugar on me...
  • Mattias39
    Idag bjuder jag på en... Hör och häpna... Påklädd bild kan ju inte vara naken jämt!

Mmmm.....snyggt....faktiskt lika påklädd som avklädd...!! :)
    Gillar alla dina bilder...även den här!! En snygg kropp är en snygg kropp...liksom... Flört
  • Anonym (Ensam..)
    Eterisk skrev 2013-11-14 14:04:27 följande:
    Nej, ibland blir man allt lite orolig över att ni kanske fryser. 
    Jag tycker du är jättesnygg med kläder på också!

Du är så attraktiv att jag inte skulle bli förvånad om det började växa ut en penis på mig snart. smile3.gif Min man skulle nog däremot blir både förvånad och besviken. smile2.gif
    Hahaha!! Om du nu förmodan skulle få en penis växa ut... Sök upp mig då
  • Anonym (Ensam..)
    Mattias39 skrev 2013-11-14 14:12:17 följande:

Mmmm.....snyggt....faktiskt lika påklädd som avklädd...!! :)
    Gillar alla dina bilder...även den här!! En snygg kropp är en snygg kropp...liksom... Flört
    Ahhww Mattias
  • Anonym (Fin)
    NyttNamn skrev 2013-11-14 14:12:16 följande:

Jadu.. De jag känner med raka, smala ben vill ha dem kvar för sig själva och absolut inte dela med sig - så jag försöker leva med och gilla de stackars taxben jag välsignats med.. Jag hade ju kunnat vara stympad och bara ha små benstumpar också så jag är glad att de når ända ner!! Skorna ja.. Smaksak, jag tycker de är rätt snygga..
  • fialotta85
    Georg5567 skrev 2013-11-14 11:02:21 följande:
    DJÄKLAR!!! Den där hyllan ......om det var bakelser så skulle jag vilja vara den som står för spritsningen
    hahahaha kram 
    Hahaha goding! Hade de varit bakelser hade du fått vara den första som spritsade dom
  • fialotta85

Idag bjuder jag på en... Hör och häpna... Påklädd bild smile5.gif kan ju inte vara naken jämt! phpZF1Qxh66331.jpg

Shit så snygga bilder du lägger upp Ensam!