• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • NyttNamn
    Johanna6 skrev 2013-11-17 18:10:02 följande:

Tummen upp för att även större/kurviga kvinnor lägger upp bilder!
    Ja nån måste ju offra sig så att det finns några tjockisar att ösa skit över i tråden... Obestämd
    Tur det finns dem som gillar det också! Skrattande
    jimmy6601 skrev 2013-11-17 18:13:27 följande:
    härliga bilder
    Thanks! Solig

Pour some sugar on me...
  • Matildet
    fialotta85 skrev 2013-11-17 19:04:22 följande:
    Äh, försök släppa det! Man får tyvärr stålsätta sig ganska mycket här i tråden ibland. Du är jättesöt
    Får väl göra det. Bara helt fel dag att läsa det på, har varit en riktig usel dag... 
    Tack fialottaGlad 
    Abso-fucking-lutely.
  • Farau
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-17 15:06:36 följande:
    Oh.. Hej snygging smile5.gif dagen blev genast bättre!
    Tackar ;)) du går inte av flr hackor själv ;)))
  • NyttNamn
    firefrogg skrev 2013-11-17 18:30:08 följande:
    Kvinnliga kurvor i sitt esse!
    Solig
    Matildet skrev 2013-11-17 18:57:03 följande:
    Så kände man sig förolämpad då. 
    Tack och hej. Tack så jävla mycket förresten.  

Bry dig inte Matildet! - Visst,  du ser ung ut... (Inte elva då direkt...) Men jäkligt fin! Skit i folk som inte har bättre saker för sig än att trycka ner andra och få dem att må dåligt! Solig
    Pour some sugar on me...
  • Matildet
    Fenina skrev 2013-11-17 19:09:06 följande:
    Skit i folks kommentarer. Du ser ung ut på bilden men inte som en elva åring. Ibland uttrycker folk sig klumpigt. Tänk på alla positiva du fått istället. Det är en frivillig tråd så du slutar posta när du vill, men sluta då för att du vill och inte för att någon trampar dig på tårna!
    Och då är ändå den där bilden bara några veckor gammal. Men som sagt, jag vet att jag ser ung ut. Jag kommer aldrig in på Systembolaget/Krogen utan legitimation, så glömmer jag det är min roliga kväll alltid förstördFlört

Får aldrig köpa lotter utan att visa legitimation heller. När jag frågar hur gammal jag ser ut. säger folk ofta 16, 17 och 18. Helt sjukt....
    Abso-fucking-lutely.
  • NyttNamn
    Matildet skrev 2013-11-17 19:14:23 följande:
    Och då är ändå den där bilden bara några veckor gammal. Men som sagt, jag vet att jag ser ung ut. Jag kommer aldrig in på Systembolaget/Krogen utan legitimation, så glömmer jag det är min roliga kväll alltid förstördFlört

Får aldrig köpa lotter utan att visa legitimation heller. När jag frågar hur gammal jag ser ut. säger folk ofta 16, 17 och 18. Helt sjukt....
    Tänk vilket försprång du har!! Åren kommer alltid ikapp en, förmodligen kommer de dröja länge innan de sätter spår på dig... Var glad åt att du kommer se yngre ut än alla andra fyritioåringar i bekantskapskretsen när ni kommer upp i den åldern! Skrattande
    Pour some sugar on me...
  • Matildet
    NyttNamn skrev 2013-11-17 19:16:16 följande:
    Tänk vilket försprång du har!! Åren kommer alltid ikapp en, förmodligen kommer de dröja länge innan de sätter spår på dig... Var glad åt att du kommer se yngre ut än alla andra fyritioåringar i bekantskapskretsen när ni kommer upp i den åldern! Skrattande
    Den tanken slår mig alltid när jag blir irriterad över att jag ser så ung ut, vet att jag bara borde se det såTungan ute
    Vore en dröm att se ut som en 32 åring när jag är 40
    Abso-fucking-lutely.
  • sexo00
    Matildet skrev 2013-11-17 19:19:47 följande:
    Den tanken slår mig alltid när jag blir irriterad över att jag ser så ung ut, vet att jag bara borde se det såTungan ute
    Vore en dröm att se ut som en 32 åring när jag är 40

Därför vill jag dejta dej, vilken drömkvinna! ;)
    Kille, 36år från Borlängetrakten i Dalarna, med en son på 11år
  • Fenina

Har samma problem. Glömmer jag att sminka mig så får jag alltid visa leg på cigg. Ölen har jag löst med att nästan alltid gå till samma ställe. Och då e jag ändå 28.

Men men, håller det i sig är man ju en fräsch 50-åring

Matildet skrev 2013-11-17 19:14:23 följande:
    Och då är ändå den där bilden bara några veckor gammal. Men som sagt, jag vet att jag ser ung ut. Jag kommer aldrig in på Systembolaget/Krogen utan legitimation, så glömmer jag det är min roliga kväll alltid förstörd

• jjj333
    fialotta85 skrev 2013-11-17 18:52:29 följande:
    Åh, vilken tur
    Jamen visst, sådana bilder kan får du gärna posta fler av! ;)