Inlägg från: Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)

Helkroppstråden

Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-08 14:26:51 följande:
    Oj då så pass? ;) bäst jag passar mig för här ! Hehe

Är du en fegis, håll hårt i kläderna och försök stå emot min charm annars kan det vara lätt hänt att du sitter där och undrar vad fan som hände och varför du är så lycklig!
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-08 14:41:46 följande:
    Låter farligt... Men... Jag gillar att leva lite farligt

Låter bra, lovar att det kan det bli blandning av förtjusning och spännande äventyr om du är lite modig och bjuder mig på "kaffe"!
    Anonym (Lojsan) skrev 2013-11-08 10:47:33 följande:
    Tack för komplimangerna raringar! Eftersom de flesta gillade vad de såg fortsätter jag i samma spår ;)

Håjsan, ojsan, Lojsan! Jävlars!

[quote=71621031][quote-nick]GoodMangoo skrev 2013-11-08 16:36:08 följande:[/quote-nick][/quote]

Tror jag limmat mycket idag, sitter som klistrad framför skärmen. Du är ursöt fröken!

Ensam, du....?

Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-08 19:31:12 följande:
    Jaaaa....?

Bara för att du är så gulligt försynt söt och framförallt himmelskt vacker, du skulle inte tänka dig att lägga upp en bild endast för min skull, bara för att piper är kär så det kniper? En bild där du har en lapp med ett hjärta på och det står PPP på den, resten av bilden är upp till dig! :X
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-08 19:37:19 följande:
    Ensamma läppar en fredagskväll

Suck! Så snygg!
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-08 19:56:13 följande:
    Okej PPP... Only for you my love....

Ååååå mitt hjärta det slår, slår hårt för dig min sköna! Du är min gudinnan min hjälte!:X Tack! Gud vilka fina ben du har och magen sen, wow!
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-08 20:03:35 följande:
    Haha, nu vill jag faktiskt se en bild på dig !

Mäh....jag kan inte ju inte posta anonymt via datorn pga det är något fel med mitt anonyma nick och röja mitt riktiga nick vill jag inte. Hmmmm ska fundera om jag hittar en lösning!:X Antar att du inte törs maila så det tänker jag inte ens fråga!
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-08 20:14:45 följande:
    Hm, då säger

Vi såhär... Om du inte postar bilder, så gör heller inte jag det... Inga mer

Ensamma rumpor här

Inte, ensam går ut i strejk! sug på den du!

Haha ajajajaj tror att jag blir hatad nu! Jag ska försöka ställa detta till rätta!:X Du kan väl fortsätta som vanligt för fridens skull så ordnar jag till något! Kram!:X
Svar på tråden Helkroppstråden