Inlägg från: Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)

Helkroppstråden

Anonym (lillajag) skrev 2013-11-04 19:32:32 följande:
    God kväll på er ;)

Lillalatmask, ligg kvar precis så där jag kommer och hjälper dig! Hur gammal var du nu sa du, tänkte för på var och varannan bild ligger du ner, en rammlat ur sängen? Börjar ana att kärringen är stapplig! Snygg är du men det hör väl inte hit VA?
    Anonym (lillajag) skrev 2013-11-04 20:08:40 följande:
    Försöker du fråga en dam om ålder? Börjar tro att du inte är så gammal trots allt!

Haha ajajajaj, nu fick jag så jag teg, jag kvider och vrider mig av smärta, vänta lite bara, måste rätta till kulorna!:-P Är mental ålder du pratar om eller det som står i mina id-handlingar? Ääh förlåt då lillajag, du är nog inte en dag äldre än vad jag var i den där åldern!
    Anonym (lillajag) skrev 2013-11-04 20:49:35 följande:
    Bra att du förutsätter att du redan har vart i min ålder ;) syftade främst till din ålder i dina id handlingar, den mentala kan man räkna ut här :P

Hahaha tack snyggaste, är nog första komplimangen du gett mig!:-P Kram!
    Eterisk skrev 2013-11-04 21:11:53 följande:
    Jag önskar en bild på en karl i skoteroverall, välstruken skjorta, cardigan och halsduk eller en påklädd kvinna som inte försöker bryta ryggen av sig. Tack hör ni! 

Kolla i Ellos katalog från 73, tror dom har vad du söker!
    Peeptoe skrev 2013-11-04 23:25:03 följande:
    Godnatt

Hallå Peeptoe! Jävlars va snygga ben du har!

[quote=71585820][quote-nick]GoodMangoo skrev 2013-11-05 10:22:56 följande:[/quote-nick][/quote]

Håller mig kort så det inte spårar ur som vanligt! URSEXIGT!

GoodMangoo skrev 2013-11-05 10:52:43 följande:
    Det spårar väl aldrig ur när du är i närheten PPP .

Är medveten om mina laster när det kommer till vackra kvinnor, men även färdigheter!
    GoodMangoo skrev 2013-11-05 12:13:40 följande:
    PPP- det kan jag dock inte uttala mig om .

Nej du kan ju inte det, vår vägar kommer högst troligen aldrig korsas där heller! Du får nöja dig med att fortsätta fantisera om hur det kunde ha varit att få uppleva det!
    some day skrev 2013-11-05 13:18:40 följande:
    Goddag alla vackra!

Hej älskling hur är det? Gud va snygg du var idag! Har inte hunnit inboxa än ang dina önskemål men jag hör av mig senare!
    Anonym (Lojsan) skrev 2013-11-05 13:40:28 följande:
    Hej alla fina! :)

Hallå! Jävlars dom vackra ögonen en sen Fredagskväll är det nog lätt att bli en dryg slempropp, tur att det är Tisdag!
Svar på tråden Helkroppstråden