• Anton Chigurh

Helkroppstråden

straight arrow skrev 2013-01-04 15:29:14 följande:

Varsågod...
    Tackar så väldans, Arrow, Gladmen hur faen gör du när du tar fram bilden, funkar ju inte å klistra in länken, varken med eller utan "img" 

??? 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nockanpockan
    Max skrev 2013-01-04 21:35:45 följande:

Lite elak får man ju vara... Gäller ju att spara lite till senare;)
    Ond....Demon
    It's so FLUFFY!
  • NHult
    Pentra skrev 2013-01-04 21:02:16 följande:

Det var ju ett tag sedan sist. Jag har kanske fluktat runt olovligt mycket här ett tag nu... Tungan ute 
    Nåväl, helgen är ju i antågande. Undrar om det kanske passar att bjuda på trettondagsskinka, med tillbehör...?

/Pentra

Läcker bak dendär Tungan ute
    Bloggar lite här på FL <3
  • Anton Chigurh
    Anonym (Väx upp) skrev 2013-01-04 18:16:39 följande:
    Undrar hur många "gröningar" som getts ut sedan denna tråd startades. 
    Löjligt många, helt makalöst vad som plockas. Bilder med påklädda och maskerade kroppar som inte visar ett jävla skit plockas helt omotiverat....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Anonym skrev 2013-01-04 20:27:09 följande:

Shit va grann, du har en figur som gör att det bara smäller till innanför pannbenet, sådär perfekt som det bara kan bli, liksom, kan inte förklara riktigt, men du har nåt extra. Du är bara förbannat vacker.

Tack.....Hjärta

Är du riktigt snäll vid oss blir det mer av samma.....{#emotions_dlg.flower} 
  • NHult
    Anton Chigurh skrev 2013-01-04 21:55:29 följande:
    Löjligt många, helt makalöst vad som plockas. Bilder med påklädda och maskerade kroppar som inte visar ett jävla skit plockas helt omotiverat....
    Haha tom jag har fått en gröning, bara för att jag berömde en fin rumpa,
    och skrev att jag gärna hade gett lite massage hahaha 
    Bloggar lite här på FL <3
  • Scarlet 0007
    Anton Chigurh skrev 2013-01-04 21:55:29 följande:

Värdelöst!
  • Serendipitet

Vad vackra alla är! Långa som korta, tjocka som smala - alla här inne är fina :D

*** Ellinor 2005/09/22 *** Evelina 2012/01/15 ***
  • KallaMigFelix
    Pentra skrev 2013-01-04 18:48:00 följande:

Härligt naket foto!
     Tack Nått skall man göra när man är i den Australienska vildmarken
Svar på tråden Helkroppstråden