• Anonym

Helkroppstråden

hösthjärta skrev 2013-01-05 01:37:57 följande:
    Hmmm.... Jag vet inte jag. Mitt mellannamn är "Fegis". Det står framför mitt andra mellannamn: "Tjockis". Och jag kommer attvara upptagen hela natten med att gräva upp skopa efter skopa med mod. Tror att jag avstår för att skona andras psykiska hälsa. Men tack ändå.  

Klart du ska! Om du inte vill lägga upp en bild så ta en på dig och titta på den ur en betraktares ögon. Slår vad om att du är hur vacker som helst! Dessutom är det ju ingen här som vet vem du är!
  • Tom Araya

Hmmm.... Jag vet inte jag.
    Mitt mellannamn är "Fegis". Det står framför mitt andra mellannamn: "Tjockis".
    Och jag kommer attvara upptagen hela natten med att gräva upp skopa efter skopa med mod.

Tror att jag avstår för att skona andras psykiska hälsa.
    Men tack ändå.  Skäms
    Lyckas du bara hitta modet så kommer du att bidra till stärkt psyke för alla med det ökade mångfaldet.

• Anonym

Varför går det inte ladda upp från mobil??

• Anton Chigurh

Hmmm.... Jag vet inte jag.

Mitt mellannamn är "Fegis".
                   Det står framför mitt andra mellannamn: "Tjockis".

Och jag kommer attvara upptagen hela natten med att gräva upp skopa efter skopa med mod.

Tror att jag avstår för att skona andras psykiska hälsa.
    Men tack ändå.  Skäms
    Även om du inte har en snygg kropp, hjärtat, kan du vara en vacker kvinna för det, bare det du skriver lite längre upp gör att jag redan ser dig som en vacker kvinna, tro mig hjärtat, det finns hur många snygga damer som helst som är allt annat än vackra.
    Jag avgudar smala kroppar, med relativt små arslen, det är det absolut snyggaste jag vet, det är min åsikt om vad som snyggast är, alla har vi en åsikt, men inte fan ratar jag andra för det, jag finner skönhet i hur många andra kroppstyper som helst för det. Jag tycker inte tjockt är snyggt, men kvinnan kan vara hur jävla vacker som helst för det. 

Du kommer inte vara en heting i mina ögon, hjärtat, och det är som det är med det, alla är vi olika, däremot finns det garanterat någon som tycker du har den snyggaste kropp som går att hitta. Att jag inte tycker du har en snygg kropp kan du skita ett långt stycke, det skall du inte bry dig om alls. Din fina personlighet lyser igenom redan, å det är ett mycket stort steg på vägen mot det vackraste.

Var modig......Hjärta

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Tuum Sequere Cor
    Anton Chigurh skrev 2013-01-05 10:23:17 följande:
    Även om du inte har en snygg kropp, hjärtat, kan du vara en vacker kvinna för det, bare det du skriver lite längre upp gör att jag redan ser dig som en vacker kvinna, tro mig hjärtat, det finns hur många snygga damer som helst som är allt annat än vackra.
    Jag avgudar smala kroppar, med relativt små arslen, det är det absolut snyggaste jag vet, det är min åsikt om vad som snyggast är, alla har vi en åsikt, men inte fan ratar jag andra för det, jag finner skönhet i hur många andra kroppstyper som helst för det. Jag tycker inte tjockt är snyggt, men kvinnan kan vara hur jävla vacker som helst för det. 

Du kommer inte vara en heting i mina ögon, hjärtat, och det är som det är med det, alla är vi olika, däremot finns det garanterat någon som tycker du har den snyggaste kropp som går att hitta. Att jag inte tycker du har en snygg kropp kan du skita ett långt stycke, det skall du inte bry dig om alls. Din fina personlighet lyser igenom redan, å det är ett mycket stort steg på vägen mot det vackraste.

Var modig......Hjärta

Hmm..  Här håller jag väl inte med dig till fullo Anton.. Verkar det inte som..
    Jag tycker en hel olika typer är både vackra snygga och sexiga.
    Och för att jag verkligen skall tycka att en kvinna är så där brutalt attraktiv så man bara vill... tjaa.. röra henne till vilket pris som helst så måste hon ha en personlighet som är attraktiv.

Det enda jag har lite problem med är sjuka människor. Kraftigt anorektisk kropp eller kraftig fetma. Och då inte baserat på BMI vilket bevisligen inte fungerar.

Och det Anton betyder precis som du säger alla är vi olika.
  • Anton Chigurh
    Tuum Sequere Cor skrev 2013-01-05 10:32:51 följande:
    Hmm..  Här håller jag väl inte med dig till fullo Anton.. Verkar det inte som..
    Jag tycker en hel olika typer är både vackra snygga och sexiga.
    Och för att jag verkligen skall tycka att en kvinna är så där brutalt attraktiv så man bara vill... tjaa.. röra henne till vilket pris som helst så måste hon ha en personlighet som är attraktiv.

Det enda jag har lite problem med är sjuka människor. Kraftigt anorektisk kropp eller kraftig fetma. Och då inte baserat på BMI vilket bevisligen inte fungerar.

Och det Anton betyder precis som du säger alla är vi olika.
    Visst fan håller du med mig, Cor, ingen tvekan, men du läser inte vad jag skriver, du lägger till saker som jag inte skrivit. 

Vacker är inte nödvändigtvis synonymt med attraktiv. ( Skit i diverse ordböcker nu ). Det må va hårt, men det är icke desto mindre sant. Alla håller inte med mig, men så är det. Och det var inget jag skrev i det ursprungliga inlägget, Cor....

Jag kan finna en kvinna väldigt vacker utan att känna mig attraherad av henne. Och det gäller förhoppningsvis dig också.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • straight arrow
    thessa skrev 2013-01-04 23:39:14 följande:
    denna platsar kanske egentligen bättre i rumptråden.. men jag bjuder på den ändå :)
    thessa levererar som alltid. Underbar bild!
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • Petite Jasmine

Sexarbetare, bloggare och debattör om sexindustrin. Medlem i Rose Alliance, riksorganisationen för sex- och erotikarbetare.
Svar på tråden Helkroppstråden