• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-11-22 15:01:01 följande:
    Hoppas att du tänker på mig varje gång du stoppar en bit saftig, exotisk frukt i munnen HjärtaKyss
    Det kan du tro att jag gör. Jag kan inte gå förbi en fruktdisk längre utan att tänka på dig :)
  • fialotta85
    Zack skrev 2013-11-22 08:53:29 följande:
    Ja visst är det, och du gör den som vanligt till något helt speciellt. En riktig gourmetmiddag för ögonen!
    Zack du underbare man! Tack raring!!
  • GoodMangoo
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-11-22 09:04:10 följande:

Så vacker

Detsamma fina du{#emotions_dlg.flower}!
    Zack skrev 2013-11-22 09:05:08 följande:
    Det kan du tro att jag gör. Jag kan inte gå förbi en fruktdisk längre utan att tänka på dig :)
    .......och jag på dig varje gång jag hör Chiquita Glad.

• fialotta85
    Chipstern skrev 2013-11-22 08:57:43 följande:
    Fan vilken vacker bild!
    Du borde ju bli klassad som terrorist med sådana där bomber på kroppen. Kan ju även orsaka att min raket vill skjuta iväg.
    Tack snälla!

Jag kan vara din terrorist om du vill
  • Anonym (Ensam..)
    Zack skrev 2013-11-22 08:56:41 följande:
    Ahhh, dig Ensam kan jag vila ögonen på i timmar :)
    Zack .... Gärna för mig, men kommer du hit kan jag lova att det blir inte blir mycket vilande
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    Eterisk skrev 2013-11-22 08:44:59 följande:
    *plockar ut 3P ur Ensams dusch*

*hänger upp engdahl där i stället*  

Haha din taskiga fan!
  • Chipstern
    fialotta85 skrev 2013-11-22 09:10:39 följande:
    Tack snälla!
    Jag kan vara din terrorist om du vill
    Det var så lite så :)

Tja, du "terroriserar" ju redan mig med dina bilder. Kan det bli bättre?
  • Georg5567
    NyttNamn skrev 2013-11-22 08:33:01 följande:
    Var det nån som sa Fredag Solig ?!! Repris av olika anledningar, men Skål för fan! Skrattande

Har köpt ett ton socker...vart ska jag hälla det????? :)
  • Mattias39
    Anonym (smiley) skrev 2013-11-22 09:30:15 följande:

Ska bara säga en enda sak, och det är att den där jeansrumpan VERKLIGEN är i min smak....!!! FlörtTungan ute