• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • fialotta85
    Chipstern skrev 2013-11-22 09:52:23 följande:
    Hm..det beror ju lite på hur du hade tänkt att bli min terrorist :)
    Det vet man aldrig med terrorister Drömmer
  • GoodMangoo
    fialotta85 skrev 2013-11-22 08:20:44 följande:
    Så glad jag blir över att få vara en i radarparet tillsammans med hetaste bruden i tråden!
    Missade denna bland alla härliga fredags-kommentarer. Detsamma snygging...... Kyss!!
  • GoodMangoo
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-11-22 10:15:35 följande:
    äntligen fredag Skål

Du är hetSolig!!
  • Anton Chigurh
    Det var då helvete vad ni postar när jag inte är här, ni kan väl för fan lugna ner er lite när jag har annat å sköta, nu har jag ingen jordisk chans att kommentera ifatt här, så jag blir tvungen till att binda ihop alla fina Damer
    ( ljuva tankar !!! ) och ge en gemensam kommentar, så....fan så fina ni är, så HETA, så VACKRA, så sensuella, så.....ja. Underbara.

TACK, mina Damer, så mycket....Solig

Och tack till er med, mina herrar, ni är så fina så ni också, Liber....fan vilka biceps, och för i helfvete...jag vill också ha en sleeve, men Max har ju för bövelen bokningsstopp, å så har jag över 36 mil dit, men det är det värt, Max har vunnit SM i gaddning ju. Så någon gång i det närmsta så....!

Jaja, ni har i alla fall förgyllt min morgon, mina Damer, jag är tacksam att jag får uppleva ännu en fredag med alla er förtjusande KVINNOR, jag lever och har hälsan, vilket jag är tacksam för. Synnerligen tacksam. Med lite otur hade kanske en av dom Boing 737 som passerade i morse tappat styrbords motor, rätt ner genom taket på min nyrenoverade stuga, och det skall jag be å få tala om, att få en CFM56-7B, det är motorn till en 737:a, genom taket en fredagsmorgon, mitt i frukosten, och den kommer från 35 000 fot (10 668 meter) det kan förstöra dagen för dom flesta. 

Motrohelvetet väger nästan 2,4 ton (2 400 kilo).

Men jag har klarat mig såhär långt. Så TACK, än en gång, för att visar upp era så vackra kroppar.

Må eran fredag dag bli en för jävla skön fredag. 

Kram, eran Anton shiny.gif

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Chipstern
    fialotta85 skrev 2013-11-22 10:17:36 följande:
    Det vet man aldrig med terrorister Drömmer
    Det är ju iofs sant.
    När man minst anar det så smäller det till och man står som förstenad och undrar: vad fan hände? :)
  • Anonym (Kvinna 2)
    Liberatated skrev 2013-11-22 09:56:21 följande:
    Då var 5:e dagen på gymmet avklarad

Så sexigt
  • Anonym (Kvinna 2)
    fialotta85 skrev 2013-11-22 10:16:58 följande:
    Snygg du är!

Tack detsamma
  • fialotta85
    GoodMangoo skrev 2013-11-22 10:18:03 följande:
    Missade denna bland alla härliga fredags-kommentarer. Detsamma snygging...... Kyss!!
    Kyss
    Chipstern skrev 2013-11-22 10:22:04 följande:
    Det är ju iofs sant.
    När man minst anar det så smäller det till och man står som förstenad och undrar: vad fan hände? :)
    Eller hur.. det är lite så som jag jobbar! Cool

• Liberatated
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-11-22 10:15:35 följande:

äntligen fredag Skål

Mmm hot hot