• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Ensam..)
    justnextdoor skrev 2013-11-23 08:36:12 följande:
    Jag tror dig... Ganska ensam? Är det du och husmusen? Jag har en ganska klar bild, du och musen har krupit upp i soffan, klädd som igår man kan skymta din sexiga kropp, ditt blonda hår är rufsigt och din busiga blick går mellan hk tråden och din hand som klappar musen?
    Vad tusan?!.... Har du en eget kikhål in i mitt vardagsrum??!!!!
  • Meddelande borttaget
  • fialotta85
    GoodMangoo skrev 2013-11-23 08:36:49 följande:

God morgon!!
    Godmorgon Mangoo snygg bild
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    GoodMangoo skrev 2013-11-23 08:36:49 följande:
    God morgon!!

Hey! Underbar syn...men är det där rätt sida att visa mig...din lilla...!
  • fialotta85

Om nån saknar sällskap så är det bara att ta sig till fialottan idag

• justnextdoor
    GoodMangoo skrev 2013-11-23 08:57:19 följande:
    Haha jodå sover som en stock härGlad.
    Blir alltid lika nervös när du är ute och kör i ditt tillståndSkäms!!
    Zack skrev 2013-11-23 08:49:58 följande:Äntligen morgon i Sverige! Jag har väntat i flera timmar på att du skulle vakna Mangoo. Och en verkligen uppiggande bild. Får ligga på mage och sola nu ;)
    Inte meningen att låta dig vänta Zack men unnade mig lite sovmorgon idag Solig.

Hörde jag stock? Och stånd? Och köra? Du har rätt köra bil, titta på dig i tråden och vara svinkåt står inte i trafikstyrelsens rekommendationer! Hör du på radion att det sitter en blottare och runkar så bilen "hoppar" i Värmlands skogar så kan du vara lugn INGEN ful gubbe
  • GoodMangoo
    fialotta85 skrev 2013-11-23 08:59:46 följande:
    Godmorgon Mangoo snygg bild
    God morgon fialotta {#emotions_dlg.flower}!!

PPP- min lilla vad sa du Drömmer???
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-11-23 14:57:19 följande:
    Haha jodå sover som en stock härGlad.
    Blir alltid lika nervös när du är ute och kör i ditt tillståndSkäms!!
    Zack skrev 2013-11-23 08:49:58 följande:Äntligen morgon i Sverige! Jag har väntat i flera timmar på att du skulle vakna Mangoo. Och en verkligen uppiggande bild. Får ligga på mage och sola nu ;)
    Inte meningen att låta dig vänta Zack men unnade mig lite sovmorgon idag Solig.

Ja det är ju trots allt lördag, och så är det ju allt det där snacket om skönhetssömn, men den har jag svårt att föreställa mig kan tillföra så mycket till någon som redan är så oemotståndligt vacker som du är ;).
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    GoodMangoo skrev 2013-11-23 09:07:45 följande:
    God morgon fialotta !!

PPP- min lilla vad sa du ???

Kompis...vad trodde DU?
  • Zack
    fialotta85 skrev 2013-11-23 15:07:21 följande:

Om nån saknar sällskap så är det bara att ta sig till fialottan idag smile5.gifphpUEXkkO14538.jpg

Ja men godmorgon Fialotta. Så vaknade du också till liv. Alltid en lika stor fröjd för ögonen att se dig ;). Vilken fantastisk eftermiddag det blev för min del