• Nanime

Helkroppstråden

Vad helt awesome bilder det kommit upp!
    Bara för att jag känner mig på sjukt bra humör idag så bjuder jag på en liten bild från i morse ;)

• Nanime
    Pluttfamilj skrev 2013-01-16 08:26:01 följande:

Ger mig in i tråden jag med trots gravidkulan (vecka 22 på bilden), kul med en feelgood tråd, vad vackra ni är! Glad

Vilken härlig mage <3 Tycker att det är så fint med gravidmagar(kanske för att jag själv gärna skaffar fler barn)!
    Du är fin hela du!
  • Nanime
    Anonym (lillajag) skrev 2013-01-16 09:20:53 följande:
    Här kommer lite mer avklätt...Skäms
    får se om de får vara kvar Flört

wooooooooooooooow Flört
  • Nanime
    Mattias39 skrev 2013-01-16 09:39:52 följande:
    Ni är fantastiskt duktiga båda två!! Själv har jag svårt att ens gå ner de 3-4 kg som julmaten skapade... Rynkar på näsan

Och var satte dom sig egentligen??? Förvånad
  • Nanime
    Anonym skrev 2013-01-16 12:36:42 följande:

Vilka äckliga lår
    Kan inte dina tangenter skriva trevliga kommentarer så skulle jag rekommendera att du slutar använda dom!

• Nanime
    Tom Araya skrev 2013-01-16 12:55:43 följande:
    Mmm...härlig kropp! Solig
    Hjärta Tack Tom! Solig
  • Nanime
    Anton Chigurh skrev 2013-01-17 10:55:23 följande:
    Således, mina underbara vänner, lite från trådens början :

Den översta bilden är några veckor gammal, bilden under den är från i somras.

Ja, å så en länk till en bild på mig när jag har på mig en vacker variant av en skotskt kilt. Länken skulle egentligen ha förekommit överst på varje ny sida i denna tråden, en sak som Dr Jekyl dyrt och heligt lovade att ombesörja, men nåt kom tydligen emellan, så här kommer i alle fall länken på nytt. 

Och jag vill för säkerhets skull varna känsliga tittare. Innehållet i länken kan i viss mån verka stötande. Nåväl, här är den iaf :

www.familjeliv.se/hem/anton_chigurh/gallery/p... 
    Nu är ju jag inte så mycket för deffade kroppar men...... WOW! Bra jobbat där Anton Solig ge oss mer ögongodis!!!
  • Nanime
    L E O N skrev 2013-01-17 14:06:55 följande:
    Dags för  årets första bidrag i denna tråd.... Sett att många flitiga hållit flödet igång över årsskiftet.... Tack för underhållningen. Härligt

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.....Flört
  • Nanime
    Anonym skrev 2013-01-17 15:13:56 följande:

Ha ha vad gammal du är.... Så raggar du på tjejer knappt hälften så gamla.... USCH
    Raggar och raggar... du vet att man visa sin uppskattning för andras kroppar utan att ragga. Och att tycka att andras kroppar är fina, vackra, snygga osv har inget med ålder att göra(vi är alla myndiga, vad jag vet, i denna tråd).
  • Nanime
    L E O N skrev 2013-01-17 15:19:24 följande:
    Marabou??
    It nice to be important but it's more important to be nice--- För att citera Scooter...
    föredrar nog kroppen på bilden framför choklad... så bättre än marabou! :D
Svar på tråden Helkroppstråden