• twain

Helkroppstråden

Fotografen skrev 2013-01-08 21:37:13 följande:

Och här kommer jag..... haha nä men damn vilken kropp du har.
    Haha, oj, tack! Solig
    I like sensual sex... If it's rough...
  • twain
    LoLs pappa skrev 2013-01-08 21:37:54 följande:

Vaddå otränad? Finns ju INGET att anmärka på.
    Hehe, otränad bara som i helt otränad... Phuu, jag vet inte varför med det där var väldigt nervöst. Tack för peppet!
  • twain
    Anton Chigurh skrev 2013-01-08 21:38:06 följande:
    Du är grann, twain, riktigt jävla grann, du får min själ visa mer bilder på dig, fan, alltså, och så undrar det där om Kobran !!!

Schysst att du delar med dig av allt vackert, verkligen, å så vill jag passa på att tacka på förhand för nästa bild du kommer lägga upp, twain, och tack för denna.Hjärta

Hahaha, naj du, den gubben gick inte. En bild räcker.GladSkäms
    Om tråden eller tvilling lever till sommaren så kan jag lägga upp fler. Flört Är glad över att kroppen klarat av att få mina små, men jag har en bit kvar innan den känns som "min" igen.
  • twain
    LoLs pappa skrev 2013-01-08 21:49:17 följande:

Finns INGET återigen INGET att vara nervös för!!!
    Hjärta ...och ändå känns det som att hoppa från 10:an för första gången... Glad
  • twain
    Anton Chigurh skrev 2013-01-08 21:38:06 följande:
    Du är grann, twain, riktigt jävla grann, du får min själ visa mer bilder på dig, fan, alltså, och så undrar det där om Kobran !!!

Schysst att du delar med dig av allt vackert, verkligen, å så vill jag passa på att tacka på förhand för nästa bild du kommer lägga upp, twain, och tack för denna.Hjärta

Anton... kobra förresten? Det lät som en tatuering... Jag tror att du blandar ihop mig med någon annan?

Hursomhelst, tack för komplimangerna. Solig
  • twain
    Anton Chigurh skrev 2013-01-08 21:58:15 följande:
    Så lite så, twain, du är värd varenda en,Hjärta och nej, jag blandar inte ihop dig med någon annan, men det tar vi inte här !!!
    Min kropp + kobra... Jag associerar fritt här... Om det är en analogi för sex så låter det inte speciellt skönt.

Baom! *ser en kobra attackera*

Då kan man lyssna på den här låten samtidigt...

... men inte ens komma förbi introt.

...antar att du hade en annan tanke?
  • twain
    Anton Chigurh skrev 2013-01-08 22:13:50 följande:
    Mmm, associerara fritt du, Älskling.....Hjärta

En annan tanke !!!   Ja.

Bara för det skall jag se om jag har nåt lämpligt i källaren att visa upp här. Men jag lovar inget.... 
    Som genom magi så är jag helt med i matchen igen och kan glatt dementera att min kropp på något sätt skulle ha någon kobra på sig.

Eh, är det bara jag som är rädd nu, när du Anton ska gå ner i källaren och leta på något? Det är inte ett kvinnolik väl? Nya regler för tråden: Bara LEVANDE människor får porträtteras (sorry, love)!
  • twain
    LoLs pappa skrev 2013-01-08 22:28:00 följande:
    Hallå, hoppa 10'an?
    I ditt fall med den kroppen, 3 barn så var det väl mer "Ett två tre, på det fjärde skall det ske" ståendes i 28 gradigt vatten till knäna!!!!!! 
    Hehe, men jag är en blygis. Det tog över 4000 inlägg innan jag vågade posta en egen bild. Kan prata om allt möjligt med folk jag inte känner och släppa loss med folk jag känner, men däremellan är det ett rum där blygheten bor. Att posta en bild här ingår i den sfären. Det är att komma främlingar nära på ett sätt som känns väldigt ovant. Jag sitter fortfarande och pustar ut lite, haha. Skäms
  • twain
    hösthjärta skrev 2013-01-08 22:34:23 följande:

Ååååhhh! Som nån underbar reklambild eller nåt. På alla olika kroppsformer.
    Ja, ja, ja!

Jag har ännu inte lagt ut nån bild. Är för feg. Men du käre Fotografen  skulle gärna få ta mitt foto och jag skulle hänga det över sängen. Gudars skyminng, vilka vackra fotografier du tar!Solig
    Fotografen: Uppsamlingstråd!
  • twain
    hösthjärta skrev 2013-01-08 22:37:50 följande:
    Älskar den ryggtavlan!Tungan ute
    Ja, det var en jättefin sommarbild!
Svar på tråden Helkroppstråden