• twain

Helkroppstråden

Tom Araya skrev 2013-01-08 23:19:15 följande:
    Inte för att vara elak men där drar du väl in magen allt du förmår, när revbenen framträder sådär....Drömmer
    Jag förstår inte varför du ska göra dig till när du är skön som du ser ut ändå. Flört
    Nej jag ser ut sån. Rynkar på näsan
    I like sensual sex... If it's rough...
  • twain
    Anonym (badsugen) skrev 2013-01-09 08:33:13 följande:

Jag tänkte just att det fanns nån mer som har likadana revben som jag. Man lär sej mkt i denna tråden!
    Tack!

Jag vet att Tom Array föredrar lite rundare former, men alla kan ju inte vara byggda så. Jag är van att vara mycket mer vältränad så det krävdes en hel del mod att stå framför kameran och vara brutalt ärlig. Ironiskt att det uppfattades tvärtom.
    It's like being *ucked into a vortex.
  • twain
    Mattias39 skrev 2013-01-09 08:49:29 följande:

Twain...Jag tycker du har en heeeelt fantastiskt vacker kropp!! För att uttrycka det i klartext: Så j-vla fin!!! Glad

Jag är otroligt tacksam och glad för att du till slut tog mod till dig och delade med dig! 
    Och jag vet inte hur det är med dig men min känsla, efter att ha gjort ngt jag varit lite rädd för, brukar vara att jag är glad,nöjd och stolt över mig själv....och att jag vill göra det en gång till sen... Flört
    Hjärta Åh, tack! Solig

ASG, snyggt där, det sista.
  • twain
    Anonym (tjockis) skrev 2013-01-09 11:27:01 följande:

Du är bara avundsjuk och ledsen för att du inte har något att visa upp så du får vara med oss här och leka ;)
    Inte tror jag du får ligga heller med den attityden! (med det inte sagt något om putts liggfrekvens)

Skaffa dig ett liv så ska du se det känns bättre :) puss på dig solstråle :)
    "liggfrekvens" Förvånad

Dagens ord

Nu börjar jag bli nyfiken på vem denna förargade anonyma är. Synd att man aldrig kommer att få reda på det.
  • twain
    RedHotDarling skrev 2013-01-09 11:45:20 följande:
    haha ja varför inte, mer ett troll än en älva dock om man trycker din en svans tiihi FlörtRekomenderar er att åka dit, Santorini..
    Glömde säga det förut, men dina ögon är magiskt vackra. Otroligt fin ögonbild du postade för ett tag sedan.
  • twain
    niceelinice skrev 2013-01-09 14:27:25 följande:

Såklart den kan bli det! Bara kämpa på. Fick efter att jag fött barn höra att har man aldrig haft platt mage så kan man heller aldrig få det. Och tjurig som jag är tänkte jag att jag minsann skulle visa alla som sa så att man visst kan det ;) Slänger in en bild som jag vet är ot för tråden, men bara för att visa alla som tvivlar att det faktiskt går.

Vänster bild är april 2012 (58kg) och höger bild är november 2012 (51 kg). Nu är magen på högra bilden precis nytränad och därav framstår musklerna mer än i vanliga fall, men ni ser iaf att det är skillnaden =)

Åhhh, vad jag vill ha dina bröst! Sååå fina =)
    Tokbra!! Tack för den, det var riktigt bra pepp! Bara sju månader... Bra gjort!
  • twain
    Tom Araya skrev 2013-01-09 17:07:29 följande:
    Jag tycker då dina andra bilder ser mer normala ut.Glad

Jag ber om ursäkt för påhoppet, så var inte alls menat så Skäms men jag har aldrig sett något liknande (annat än av nämnda orsak) och var övertygad om att du drev med oss.

Jag ska hålla tyst om detta i fortsättning då jag vet vissa uppskattar även riktigt smala kroppar och så ska vi ju hålla den goda stämningen uppe. Solig

Lugnt. Solig

Bara lite förvirrad, men vad menar du med "mina andra bilder"? Kan det vara så att du blandat ihop det? Eller menar du bröstbilden? Den är tagen i somras (som ett skämt mest) och jag har gått ner 25 kg sedan dess (gravkilon). Några andra kroppsbilder har jag inte postat (någonsin).
  • twain
    straight arrow skrev 2013-01-11 14:57:25 följande:

Åh tack för den, nu kommer jag bara att kunna tänka på vilka underkläder som kan finnas under här på jobbet... :)
    Det bästa är att gå runt bland en massa killar (mansdominerat här också) på dagarna och ha riktigt fina underkläder på sig under helt vanliga kläder... Vet inte varför, men det ger mig alltid en extra kick.
  • twain
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-11 15:09:14 följande:

Såhär går jag klädd (under) på jobbet.

Trevlig helg alla glada  {#emotions_dlg.flower}.
    Underbar ny trend! Snygg är du också och jag gillar hur du använt telefonen som mask.
  • twain

*maskering ska det stå

• twain
    Tom Araya skrev 2013-01-13 11:14:30 följande:
    Det är klart du ska våga....de flesta är jättesnälla här...Flört
    Ja, de flesta är jättesnälla... Flört
  • twain
    Anonym (lillajag) skrev 2013-05-22 11:27:19 följande:
    åhh, glad att jag kikade in här just idag Solig
    Ja, verkligen, vilken bra timing för mig som inte varit inloggad på väääldans länge.

Nice!
  • twain
    NOEL75 skrev 2013-05-22 13:09:20 följande:
    Kul att du gillade färgerna. Jag har ju en vana att hålla mig till gråskalorna annars, men efter lite semester kan man ju kosta på sig att släppa fram lite färg.... ;-.) Skål..Cheeky...det händer nog att man är det...
    TWAIN.... Ja det var minsann något bekant över det namnet. Får mig nästan att tänka på antikviteter...
    Demon
Svar på tråden Helkroppstråden