Inlägg från: hösthjärta |Visa alla inlägg
  • hösthjärta

Helkroppstråden

niceelinice skrev 2013-01-09 14:27:25

Fick efter att jag fött barn höra att har man aldrig haft platt mage så kan man heller aldrig få det.

Men herrejävlar! Du hade ju redan en platt mage! Visst, nu är den riktigt rippad, men den var redan platt.
    Hur som helst var din mage väldigt fin på båda bilderna.Solig 
  • hösthjärta
    Anonym skrev 2013-01-12 15:17:31 följande:
    Jag tyckte det var så komiskt när en tjej var "för" professionell enligt några följeslagare i tråden. För här platsade ju bara amatörerna. Så man får inte vara för snygg alltså. Däremot får man klä upp (läs ner) sig hur man vill och framstå som lätt desperat efter positiva kommentarer.

Denna tråden visar inte upp normala kroppar som någon ville få det att framstå, denna tråden visar upp många desperata människor som gör vad som helst för respons för i verkligheten skulle de aldrig få den. 
    Nej, denna tråden visar inte upp några "normala" kroppar. För skulle det vara så, så skulle du få stora dåndimpen! Tråden visar upp "normala" 20-45 års kroppar som oftast klagar på 5 kilos övervikt. En tråd som denna gör att jag ALDRIG skulle våga visa upp min kropp på foto trots att jag senast i dag fick en komplimang av en kille som är 15 år yngre än jag, för min "fina runda kropp".

De kroppar som visas upp här är definitivt INTE desperata, utan helt enkelt för vackra för en sån som dig. Därför är du avundsjuk! Låt de människor som visar sina vackra kroppar här få höra att de är vackra. Medan du avundsjukt vrider på huudet och tittar åt ett annat håll. Gärna åt  ett håll där du inte behöver bry dig om andras kroppar eller behov av komplimanger, utan där du kan leva ensam med dina mörka, avundsjuka åsikter. Och låt oss andra njuta av vackra bilder oavsett om det är trådsmala kvinnor eller håriga män.
  • hösthjärta
    Anonym (50+) skrev 2013-01-12 19:15:38 följande:

Hittills har jag inte sett en enda kvinnokropp här som motsvarar den svenska standardkvinnan. Dock har jag endast läst runt 30 sidor bakåt. Männen däremot visar upp en blandad kompott - vältränade kroppar och kroppar som mer faller in under kategorin svensk standardman.
    Av detta kan jag konstatera att de kvinnor som visar upp sig här inte alls gör det för att dom är desperata utan gör det för att dom är exhibitionister och vill ha uppmärksamhet både här och överallt annars. Männen som skickar upp bilder gör det förmodligen som en kul grej samt att ju mer dom visar upp sig destom fler bilder skickar tjejerna upp. Detta undantaget de vältränade männen som tillhör samma kategori som kvinnorna nämnda ovan.

Och var är din bild då? Så vi får bedömma vilken kategori du tihhör?
  • hösthjärta
    mycketsaft skrev 2013-01-12 21:22:45 följande:
    Ok, här får ni

Tyvärr hann jag inte städa innan..  
    Hmmm...."mittimellankropp".... Tycker du är väldigt vacker jag....Solig
  • hösthjärta

Ok.... Har varit här och läst tråden väldigt länge, och även kommenterat.

Tycker att både män och kvinnor är så underbart vackra, men jag har fortfarande inte samlat mod nog för att lägga in en bild.
    Men jag är sugen...
    Kanske inkommer med en påklädd bild snart.
    Börjar kanske visa smådelar. Pusselbitar.
    Här kommer den första....

sidobild

• hösthjärta
    Anton Chigurh skrev 2013-01-14 13:43:32 följande:
    För helvete alltså, jag blir nästan förbannad här, nm ("nyttmedelande"), på riktigt alltså, det finns knappt nåt som gör mig så glad som när det kommer in folk på gymmet, riktigt feta, alternativt riktigt smala (svaga), dom som verkligen har störst behållning av att ta sig till just gymmet, när "sådana" tag mod till sig och tar sig ner till gymmet, tar tag i saken, och gör nåt åt den, dvs börja träna och skiter fullkomligt  i omgivningen. Fan vad glad jag blir, alltså, speciellt när det visar sig att personen menar allvar och fortsätter med sin träning. Det är fan Guld.

Och tro min, nm, du har inget, absolut inget att skämmas för, och det har fanimej ingen annan heller som tar sig till gymlokalen. Hatten av av för alla er som vågat ta er dit. Och som nu kommer ta er dit...

//Anton

Åhhh,,, Anton.... Tack snälla för att du skriver sånt här.

Själv är jag en sån som (förutom att jag inte tycker att det är särskilt roligt att lyfta vikter) inte vill/vågar gå till ett gym. För vad ska de tro när de ser mig? Hur mycket ska de stirra?

Är själv mer inne på zumba och såna "fånerier". Men samma sak där. Även om jag är stor (läs tjock) så vet jag att jag har dansen i blodet. Men vad tycker alla om när mina kilon svallar förbi? Blir de äcklad? Driver de med mig?
    Tack för såna inlägg som dina!!!Kyss     
  • hösthjärta
    Putt B skrev 2013-01-14 13:37:47 följande:
    Vackra ögon !

Tusen tack Putt B!
    Blir jätteglad för din kommentar, men det är ju fusk. Du vet att det inte räknasFlört 
  • hösthjärta
    nyttmedelande skrev 2013-01-14 17:22:42 följande:
    Du har väldigt vackra ögon hösthjärta. Dessutom gillar jag dina ögonbryn skarpt Glad

Hahaha... mina ögonbryn? Det är en sån sak som jag inte ens lägger märke till. Men tusen tack i alla fall!Solig
  • hösthjärta
    Anonym skrev 2013-01-14 17:28:57 följande:

Håller med, väldigt fina ögon. Ser så snälla ut, som en ängel. En sån skulle jag kunna bli bra vän med känner jag. Man ser ju själen i ögonen, sägs det...fin själ. Kom nu inte och säg att du är yxmördare och inte alls snäll, haha! :)

Oj, tack. Ängel, va?Oskyldig
    Och jag är snäll. Bara bits och nafsar ibland....
Svar på tråden Helkroppstråden