Inlägg från: hösthjärta |Visa alla inlägg
  • hösthjärta

Helkroppstråden

stief84 skrev 2013-02-02 17:16:25 följande:
    Skit bra tråd. Synd bara att man inte är i resten av killarnas klass. (Mer kramgo) 8p

Vi gillar kramgoa killar ocksåSolig
  • hösthjärta
    Anonym (50+) skrev 2013-02-16 09:13:47 följande:

Lite ben som omväxling till bröst kanske...

Åh herre jisses!
    2 meter långa ben. Otroligt vackraSolig
  • hösthjärta

Men snälla Mattias! Du förstår väl att vi nu vill se dig utfläkt på en skinnfäll eller i badet sippandes på ett glas skumpa. Flört

• hösthjärta
    cphilip skrev 2013-03-11 09:34:16 följande:
    Det är det faktiskt.

Ok. Sätter mig tillrätta, stirrar lite, torkar bort dreglet och tackar för en vacker bild.Solig
  • hösthjärta
    NOEL75 skrev 2013-03-23 12:59:05 följande:
    Nej, det sexigaste med bilden var inte kroppen. Snygga, vältränade kroppar finns lite överallt.
    Det sexigaste var den kroppen kombinerat med den skäggstubben och det sexiga sneda leendet . AJAJAJ!
  • hösthjärta
    Nanime skrev 2013-03-23 20:05:57 följande:
    Slänger in en rätt gammal bild för att hålla tråden igång lite :P

Lite "Flashdance" över bilden. Snyggt.
  • hösthjärta
    Anonym skrev 2013-04-03 18:50:38 följande:
    Du dregler väldigt mycket över folks bilder. Du ger mig obehaglig magkänsla. Ska du inte hänga på flashback? 

Anton är en gentleman som överöser de kvinnor, som han tycker är sexiga, komplimanger.
    Det är väldigt genomskinligt vad han gillar och inte.Tungan ute
     Då och då svarar han dock på inlägg som är skrivna av kvinnor som inte motsvarar hans idealkvinna. Fortfarande med vänliga och varma ord.

Däremot behärskar han en konst som inte du ens hört talats om: "Har du inget snällt att säga så var tyst."

• hösthjärta
    Zizzieleenia skrev 2013-04-07 10:38:34 följande:
    Nu skall jag ta mig modet att visa upp mig själv.. :P Mycket daller och häng.. Men är på god väg iallafall..

Oj så många tankar som går genom mitt huvud!

Har gått och inte vågat mig på ett foto för att jag inte tycker att jag inte passar bland alla smala, vältränade ungdomar (och en jättevacker 50+Solig) och så kommer du. Och visar upp dig så här.

Så lycklig jag blir! Du är supermodig, otrooooligt duktig och riktigt vacker! Vilket jobb du har gjort! Solig 
    Forsätt och återkom snart med fler inspirerande bilder.

Sen blir jag så vansinnigt glad för att du får så fina ord från männen här. Det visar vilka gentlemän som finns. Glad   Som kan uppskatta, uppmuntra kvinnor i alla storlekar. Tack för att ni finns!  Kyss
  • hösthjärta
    Lussekatta skrev 2013-04-15 21:43:03 följande:

Dont touch it!!
    Hahaha! Vilken härligt kaxig bild!Glad

Ett uppfriskande alternativ till alla "normala" fina rumpor.
  • hösthjärta
    Razz skrev 2013-04-23 16:42:25 följande:
    Jag vet flera kvinnor här på FL som i det tysta har roligt åt hans inlägg och tycker att det är som Philipsson säger ganska patetiskt att lovorda varenda kvinna som lägger upp en bild. Som kvinna måste man verkligen känna sig speciell att få en positiv kommentar av han.

Åhhh.... men lägg ner.
    Tänk att det är så många (främst män) som retar sig på Anton. Tycker att det finns några fler som är snabba med komplimangerna så fort det dyker upp nåt foto. Det är väl trevligt? Det här är ju trots allt en feelgood-trådGlad

Visst ler väl även jag framför skärmen när jag ser honom dela ut sina komplimanger till höger och vänster. Även vissa män får sin släng av herrns generösa slev .Flört  Visst är det väldigt transparent vilka kvinnor/kroppar som är hans favoriter. MEN! Han är även vänlig, generös och uppskattande mot de kroppar som kanske inte är hans ideal. Det är väldigt uppfriskande att en man kan se en kvinna som vacker oavsett om hon är "planka utan kvinnliga former" eller " ett äckligt jävla fetto som borde banta".

Nu kan jag ju bara svara för mig själv, men personligen skulle jag bli tacksam om någon skulle uppskatta mig/min kropp. Förresten, det kanske bara säger mer om mig än om honom.Obestämd

Ah, så då var det bara 2 goda råd på vägen: Har du inget snällt att säga så håll tyst, och sista ordet ska vara honom. Inte han. Enkel svensk grammatik.    
  • hösthjärta
    Ermenegildo skrev 2013-04-23 23:14:37 följande:
    Jag tror dig är ful som stryk.

Japp! Det är därför som det inte finns en bild på mig här.
  • hösthjärta
    Anonym (gbg) skrev 2013-06-11 12:25:46 följande:

Tackar för komplimangen från en 47 års kropp som vägrar få bilringar

47?!?!?
    Herrejävlar. 25 - 28 hade jag kunnat gissa på.

Superfin Solig   
  • hösthjärta
    killen skrev 2015-03-22 14:12:39 följande:

Dagens låt får bli lite svullo

För fet för ett Fuck

Det där är en kropp som jag gillar. Vill ha något att luta mig emot och krama.Glad
  • hösthjärta
    Anonym (LillaMy) skrev 2015-05-05 23:10:49 följande:

Bryter mitt tjuvkikande med ett god natt ;)

Nu är ju jag en väldigt heterosexuell kvinna, men HERREGUD vilken vacker bild!!!
Svar på tråden Helkroppstråden