Inlägg från: niceelinice |Visa alla inlägg
  • niceelinice

Helkroppstråden

Kan bidra med en lite mer påklädd bild denna måndag, ni får nöja er med det just nu ;) Här är jag i min nyårsoutfit =)

• niceelinice
    Nanime skrev 2013-01-14 12:13:23 följande:
    *suck* du är sjukt vacker! Solig
    nyttmedelande skrev 2013-01-14 12:14:30 följande:
    Nu börjar jag tro på ett gott nytt år Glad
    Whoopa skrev 2013-01-14 12:16:13 följande:
    Gillar ryggen!!
    Mattias39 skrev 2013-01-14 12:18:27 följande:
    Ja du....Fy F-N vad du är snygg!!! Hela du är helt magnifik!!! Ryggen, benen, armar...allt är i absolut toppskickt!!! Så otroligt läcker!!!
    A82 skrev 2013-01-14 12:18:38 följande:
    WOW
    Putt B skrev 2013-01-14 12:21:31 följande:
    Riktigt fin !!
    Anonym skrev 2013-01-14 12:31:35 följande:

Tur att jag inte firade nyår på samma ställe som du, jag hade aldrig klarat att inte stirra!

Riktigt sexiga kläder och en kropp som passar till det.

Tack alla =) Ja, jag fick faktiskt rätt många komplimanger den kvällen. Till och med en kille som kom fram och klämde på min midja och blev helt imponerad över att den var så hård =) Och alla drinkar gratis på krogen ;)

• niceelinice
    giftfri skrev 2013-01-14 12:09:14 följande:
    Bara så ni inte missat det allra viktigaste med träning: www.svtplay.se/video/326348/myten-om-traning
    Jag mår bra av att träna och gör det för min egen skull. När jag går och lägger mig på kvällen längtar jag till morgondagen och träning. Har aldrig löptränat, kommer aldrig göra det heller för att jag tycker det är tråkigt när det inte händer nått.

Har nyligt laddat ner en app till telefonen, "shape-up club", där jag fyller i vad jag äter och hur mkt jag tränar. På så sätt kan jag se ifall jag fått i mig nog mycket under en dag, och vad jag saknar. Den är perfekt =) 
  • niceelinice

Slänger väl in en till bild innan jag drar på gymmet för att fortsätta kamen mot den kroppen jag vill ha =)

• niceelinice
    Anton Chigurh skrev 2013-01-14 13:49:10 följande:
    Du är ju inte ett dugg snygg i den, Linice !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag kommer anmäla dig för mordförsök. På mig.  
    Haha, tack så mycket Anton Kyss
  • niceelinice
    Mattias39 skrev 2013-01-14 14:08:06 följande:

Hm...pust...hade jag  ens varit halvvägs till en manlig variant av din kropp hade jag varit så jäkla nöjd...!!
    Men för min del tycker jag att du inte behöver mer muskler osv....Jäkligt snygg som du är!! Glad

Tack, vad du är gullig ;) Snart är du oxå där =) Lite mer muskler och lite mindre fett så är jag nöjd, behöver bättre kondition oxå men kondisträning är så tråkigt tycker jag ;)
  • niceelinice
    Fredrik38 skrev 2013-01-14 14:11:05 följande:
    Oj oj oj.... där ökade blodtrycket till farligt höga nivåer!

Snyggt!

Tack, så kul att höra Skrattande
  • niceelinice
    comp skrev 2013-01-14 17:30:26 följande:
    kör hårt,ser bra ut

Tack så mkt Skrattande
  • niceelinice
    Tom Araya skrev 2013-01-14 17:46:17 följande:
    Vad fint.Glad Den klänningen var verkligen vacker Solig men skorna....
    Du ser alltid så solbränd ut på alla bilder.
    Tom Araya skrev 2013-01-14 17:53:24 följande:
    Du är smärt och fin redan nu. Solig

Jag solar solarium en hel del då jag solar gratis då det är därför jag ser solbränd ut, jag är det Skrattande 

Tack så mkt, men man kan alltid bli smärtare och finare ;) 
  • niceelinice
    Anonym (badsugen) skrev 2013-01-14 18:14:34 följande:

AAh vilken läcker klänning! Och kropp också förstås, men jag vill ju mest åt klänningen då..... 

Tack. Ja, den sitter riktigt snyggt på irl också =) Märket på klänningen är "Dry Lake"
Svar på tråden Helkroppstråden