Inlägg från: Grottmannen |Visa alla inlägg
  • Grottmannen

Helkroppstråden

GoodMangoo skrev 2013-11-22 06:05:21 följande:
    Starkt jobbat snygging....... riktigt imponerande !!!

Tackar så hjärtligt och idag är det fredag!
  • Grottmannen
    GoodMangoo skrev 2013-11-22 06:47:20 följande:
    Det är det!! Ha en bra sådan !!

Tack det samma!
  • Grottmannen
    fialotta85 skrev 2013-11-22 06:28:37 följande:
    Instämmer med resten! Vilken resa! Bra jobbat

straight arrow skrev 2013-11-22 06:33:49 följande:
    Bra jobbat grotttmannen, tappat 39 kg är riktigt starkt gjort. 

Tack båda man blir onekligen mer sporrarad att beta av det sista av era ord!
  • Grottmannen
    Anonym (lurkerfia) skrev 2013-11-23 13:05:44 följande:
    Förtydligar: här där jag bor. I bushen. Här i tråden kryllar det ju av glödheta män!

Vart bor du då, inte granne med mig iaf?
  • Grottmannen
    Anonym (lurkerfia) skrev 2013-11-23 13:11:50 följande:
    Här är mörkt, kallt och ödsligt, men rasande vackert. Och inga grannar.

Låter som min grotta det där! Ska kolla så du inte sitter i hörn!
  • Grottmannen
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-23 13:29:56 följande:
    Du får nöja dig med denna repris PPP. Har lika mycket kläder jag jag brukar ha i badet
    WOW. Kan vara en bland dom snyggaste kroppar jag sett, benen blir att ofrivillig att skaka av någon anledning!DrömmerSolig Sen när du tröttnat på den där PPP och vill ha tag på en riktig MAN så kan du inboxa mig, jag har egen grotta med söderläge, väggarna prydda med allehanda egenhändig målad konst och i hörnet längst in en STOR benhög från alla mina jaktlyckor samt egen eldstad. Höll på att glömma har en knölpåk som jag kan försvara dig med ifall andra intressenter kommer nära, har ett extremt stort kärleksfullt hjärta som du kan få en plats i om du vill!HjärtaKyss

Nu vill jag se mer bilder av dig!!!!!{#emotions_dlg.flower}
  • Grottmannen
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-24 08:07:04 följande:
    Oj nu regnar erbjudanden ledsen men PPP är min man! Även om grottor med söderläge är svåra att finna. Men ska ha dig i åtanke om det skiter sig bilder kommer framöver. Ha tålamod kära grottman!
    Trogen är du så stor eloge till dig för det. Kryper tillbaka in i grottans ensamhet och mörker åter igen, kommer måla av mig på väggen, ett motiv där vi går hand i hand på slätten lyckliga bland gaseller och zebror i vajande gräs i solnedgången.Gråter
  • Grottmannen
    engdahl skrev 2013-11-26 17:15:48 följande:
    Det finns två delar av dig jag tänkt på, längtat efter, drömt om att få se, som du tidigare hållit hemliga för oss: dina ögon och ditt allra heligaste.

Din ögon är ännu långt mer vackra än jag hade kunnat föreställa mig. Det är egentligen självklart att du har vackra ögon men dessa isblå brunnar av innerlighet och mystik och skönhet kommer att finnas i mina tankar resten av detta århundrade.

Jag undrar om du en dag låter täckelset falla helt och blottar din honungsgrotta för världen...

Puss

Sa någon grotta?
  • Grottmannen
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-01 22:05:59 följande:

Passar i min grotta!
  • Grottmannen
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-01 22:42:11 följande:
    Hälsar gärna på i den där grottan, låter spännande

Kom du, är lite kallt skulle behöva någon som värmde mig med sin heta kropp!
Svar på tråden Helkroppstråden