Helkroppstråden
Anonym (Quexet) skrev 2015-03-23 19:40:49 följande:
Hehe, helt rätt!

straight arrow skrev 2015-03-23 07:50:53 följande:
God morgon!
God kväll!

Tack så mycket snälla du!

Neol skrev 2015-03-23 10:55:58 följande:
Jaså! Det låter iofs att det skulle leda till trevliga adrenalinkickar att sätta dig bakom ratten och man är ju inte den som tackar nej till lite vardagskickar.....

Haha, ja det blir nog ett gäng adrenalinkickar... Men sen om det är värt det är en annan fråga!

Det bästa är nog att låta mig sitta på passagerarsidan så kan jag låtsasköra med joysticken!

Nja, jag är glad om jag inte blir andfådd av att gå ut till bilen på morgonen!

o den friska luften gör inte särskilt mycket nytta då jag troligen kommer ligga död i ett dike ca 800 m från mitt hus!

Okej, du låtsaskör med joysticken och jag lutar mig bekvämt tillbaka bakom ratten och svänger över i väggrenen... Enjoying the ride hehe....
Anonym (Quexet) skrev 2015-03-23 19:42:42 följande:
Måste vara det, tur att du finns o livar upp tråden lite igen!

Anonym (fundersam) skrev 2015-03-23 16:58:18 följande:
efter lång fundering lägger jag ut en bild här, klottrat över lätt igenkänneliga tatueringar!
Hmmm... Nu är jag jättenyfiken på den bilden!

Vacker som vanligt!

Haha tack! Funkar det så tar jag gärna åt mig hedersuppdraget som trådens egen hjärtstartare

Anonym (rnr) skrev 2015-03-23 19:50:55 följande:
/mepetite
Ohhh me petite!! Det var mig en gammal favorit! Du är galet fin ju! Sen fattar jag iofs inte exakt vad det är du har runt midjan men det spelar ingen roll. Allt klär ju en bedårande skönhet som dig

Anonym (Quexet) skrev 2015-03-23 19:51:46 följande:
Du får hålla till godo med den här "Killen" för det verkar som det kommer ta ett tag o få mina små änglar att somna ikväll! 
Tror du kan tjänstgöra som hjärtstoppare i den här tråden Kexet!! Eller någon annan form av stresstest av den manliga halvans hjärtfunktioner under stark upphetsning...