• Neol

Helkroppstråden

Anonym (Quexet) skrev 2015-03-23 19:40:49 följande:
    Hehe, helt rätt! Oskyldig{#emotions_dlg.djavulsk} 
    straight arrow skrev 2015-03-23 07:50:53 följande:

God morgon!

God kväll! DrömmerTack så mycket snälla du! Solig
    Neol skrev 2015-03-23 10:55:58 följande:
    Jaså! Det låter iofs att det skulle leda till trevliga adrenalinkickar att sätta dig bakom ratten och man är ju inte den som tackar nej till lite vardagskickar.....
    Haha, ja det blir nog ett gäng adrenalinkickar... Men sen om det är värt det är en annan fråga! Det bästa är nog att låta mig sitta på passagerarsidan så kan jag låtsasköra med joysticken! Nja, jag är glad om jag inte blir andfådd av att gå ut till bilen på morgonen! Skrattande o den friska luften gör inte särskilt mycket nytta då jag troligen kommer ligga död i ett dike ca 800 m från mitt hus! Flört

Okej, du låtsaskör med joysticken och jag lutar mig bekvämt tillbaka bakom ratten och svänger över i väggrenen... Enjoying the ride hehe....
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-23 19:42:42 följande:
    Måste vara det, tur att du finns o livar upp tråden lite igen! Solig
    Anonym (fundersam) skrev 2015-03-23 16:58:18 följande:

efter lång fundering lägger jag ut en bild här, klottrat över lätt igenkänneliga tatueringar!

Hmmm... Nu är jag jättenyfiken på den bilden! GladVacker som vanligt! Glad

Haha tack! Funkar det så tar jag gärna åt mig hedersuppdraget som trådens egen hjärtstartare
    Anonym (rnr) skrev 2015-03-23 19:50:55 följande:

/mepetite

Ohhh me petite!! Det var mig en gammal favorit! Du är galet fin ju! Sen fattar jag iofs inte exakt vad det är du har runt midjan men det spelar ingen roll. Allt klär ju en bedårande skönhet som dig
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-23 19:51:46 följande:

Du får hålla till godo med den här "Killen" för det verkar som det kommer ta ett tag o få mina små änglar att somna ikväll! Tungan ute

Tror du kan tjänstgöra som hjärtstoppare i den här tråden Kexet!! Eller någon annan form av stresstest av den manliga halvans hjärtfunktioner under stark upphetsning...

• Neol
    Anonym (:) 6) skrev 2015-03-24 12:08:47 följande:
    God morgon! :)
    Neol skrev 2015-03-24 09:41:52 följande:
    Godförmiddag....

Men nu hann jag ju inte se din bild! :(  upp med den igen!Tungan uteSkrattande
    Det var så dött här och jag kände ändå att den var rätt trist haha... Men för din skall jag fixa något snygging Kyss
  • Neol
    Anonym (:) 6) skrev 2015-03-24 12:36:39 följande:
    Look who's talking!  Upp med en du! Skrattande Är på väg in i jobbet,så tyvärr....
    Neol skrev 2015-03-24 12:18:45 följande:
    Håll till godo smile5.gif ....
    Ojoj, det var en het en!Förvånad Thanx snygging!Skrattande  (Pinsamt, man ska inte stirra i  mobilen och gå samtidigt,gick rakt in i en medarbetare! Haha)
    Då har jag bidragit till lite kroppslig kontakt idag då i alla fall haha. Synd det inte var mig du sprang in i. Eller kanske inte. Influensa ligger bakom min stora aktivitet här senaste dagarna...
  • Neol
    Mattias39 skrev 2015-03-24 12:17:14 följande:
    Gör som Neol, 6:an...upp med en bild...
    Japp, eller kanske inte... Önskar nog att hon bara vill ha mer, mer och mer...Oskyldig
  • Neol
    Maricarol skrev 2015-03-24 14:58:49 följande:
    Ojojoj, nu blir det bara svårare och svårare och koncentrera sig på jobbet!Tyst  Kiitos paljon,Mattias!Kyss
    Neol skrev 2015-03-24 14:14:49 följande:
    Japp, eller kanske inte... Önskar nog att hon bara vill ha mer, mer och mer...Oskyldig
    Try me!FlörtKyss
    Mmmm... jag provar mer än gärna och hoppas verkligen att jag inte kommer klara av att tillfredställa dig för att du bara vill ha mer Oskyldig... Pillares förslag är väl inte så mycket att tveka på eller. Bara att haka på in i den tropiskt fuktiga värmen som väntar på dig... Kyss
  • Neol
    Maricarol skrev 2015-03-24 15:03:05 följande:

Jahapp, man ska inte logga in på det sättet som jag precis gjorde, upptäckte jag nu. Tyst damn...

Du kan rapportera dina egna inlägg till FL så plockar de bort dem om du vill undvika att få oönskade inboxmeddelanden. Annars så fanns det ju inte direkt mycket intressant att se i din profil haha, inte för mig i alla fall.
  • Neol
    Anonym (Lilla enhörningen) skrev 2015-03-24 15:16:02 följande:
    säger bara sanningen min käre vän.....nu galopperar den här lilla enhörningen ut från tråden igen med glittret flygande efter mig ;)
    Jag hann ju inte ens se vem du var.... Alla dessa mystiska kvinnor som cirkulerar kring Mattias hela tiden gör mig förvirrad...
  • Neol
    Anonym (Lilla enhörningen) skrev 2015-03-24 15:24:54 följande:
    "den som söker långt bak i tråden skall finna...bara han har ett öppet sinne och ett skarpt intellekt"
    Långt bak i tråden hmm... Den här tråden har 103 000 inlägg. Om jag läser 1000 inlägg om dagen tar det ju faktiskt bara 103 dagar. Bara att sätta igång med andra ord. Tack för tipset ... Öppet sinne har jag i alla fall
Svar på tråden Helkroppstråden