Pillare skrev 2015-03-27 12:04:54 följande:
Hahaha.. jag vågar inte visa min rumpbild här, speciellt efter du har lagt gränsen så högt. :P
Ehh lägg av

! Kör på!
Mattias39 skrev 2015-03-27 11:54:12 följande:
Fanns en annan stor favorit som hade en tradition av TGIF bilder....

Tycker att ditt fredagscollage är startet på en bra fredagstradition...!! Snyggt!

Jag har haft flera saknade favoriter som haft TGIF som en paradgren.. Det kanske är det som gör det

Anton Chigurh skrev 2015-03-27 12:26:02 följande:
Högt !!!
NOEL lägger inte ribban högt, han lägger den i topp, snyggare kropp på en man får du fan leta efter. NOEL är gudomligt vacker.
Men, Pillare, det skall då förbanne mig inte hindra dig från att posta bild på dig och ditt aktarparti, alla typer av kroppar är såklart välkomna, och jag lovar, det finns en uppsjö av Damer därute som älskar din typ av kropp över allt annat, och att ha lite extra proviant med sig anses jädrigt manligt av många Damer, precis som många män anser det vara kvinnligt att Damen har nåt...."att ta tag i". Lite så.
Så posta nu för helvete en bild eller två på dig, Pillare.
Och ha en dunderskön fredag. Gäller såklart allt gottfolk i tråden.
Kram //Anton

Fan du får mig att fundera på om jag skall lämna Anabolasockret Anton

... Skämt åsido. Stort tack för det. Jag kan känna mig lite överskattad haha men inte mindre smickrad för det.
MaryM skrev 2015-03-27 12:43:14 följande:
Det tycker jag med. :) Och din bild... yuuuuuuuuum. Den rumpan. Mmmmm :)
straight arrow skrev 2015-03-27 12:20:02 följande:
Lunch någon? Enhörningen får gärna lägga upp bilden igen för de som missade...
Yes please, tar en Neol till huvudrätt och en Arrow till efterrätt tack ;)Anton.. kan inte du och Neol ta lite bilder tillsammans? För min skull.. :) Jag hade typ dött. VET att ni är straighta och allt det där men blir helt pirrig när du skriver så om honom. På riktigt. Hahhaa.
Haha...vem vet vad framtiden har i sitt sköte. Om du kexet, enhörning och celine såklart tar er an fotandet iklädda svartaspetsunderkläder kan det nog hända vilken dag som helst....