• Tom Araya

Helkroppstråden

Anonym skrev 2013-02-22 10:38:45 följande:
    Och du Krokus77 är lika anonym som vanligt märker jag.
    OM det nu är användarens riktiga nick och skriver anonymt här så är det väldigt fult att outa nicket.
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2013-02-22 12:55:05 följande:

Ibland så kan en gissning på vem det är tydligen slå in. :.-)
    Hur vet du att din sk "gissning" var rätt? Har någon bekräftat det?
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2013-02-22 13:05:18 följande:

Spela inte dum Tom Araya, jag är 100% säker på att min gissning är korrekt försök inte säga något annat.
    Är man så säker som du är så är det lika illa att slänga ur sig sin "gissning" offentligt som om du hade vetat, så det kvittar, det är likväl lika fult.

Förövrigt har jag ingen aning om hur rätt eller fel du lyckats med din "gissning" och jag bryr mig inte.
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2013-02-22 13:14:46 följande:

Uppenbarligen bryr du dig eftersom du valt att kommentera. Hade jag haft fel i min gissning hade du bara skrattat åt det och inte skrivit nåt.
    Jo, fast jag bryr mig av andra orsaker än du påstår.
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2013-02-22 13:24:19 följande:

Kanske för att hon är en liten kelgris i den där medlemstråden?
    ...eller för att den som postar sådana inlägg anonymt är en feg och patetisk liten gris som jag är väldigt intresserad av att få veta om den finns i vår medlemsgrupp....Obestämd
  • Tom Araya
    hardcore boy skrev 2013-03-05 08:26:44 följande:
    ;) redan gjort men inget svar :(
    Anonym (lo) skrev 2013-03-05 08:27:37 följande:
    Prova igen, du kanske står i kö??
    Vi hinner inte svara alla.
    Det är kö. Men glädjande för alla killar är att det nu är så många tjejer i gruppen att de inte längre går före killarna utan nu antas killar och tjejer enbart efter ansökningsdatum. Just nu är det sökande från den 29 januari som står på tur.

• Tom Araya
    LadyKafka skrev 2013-03-30 00:07:19 följande:

Återigen en fin bild jag känner igen. Drömmer Fina former och den där koftan gillar jag.Solig
  • Tom Araya
    lollat skrev 2013-03-30 10:33:39 följande:
    Bara för dej! Hjärta (och Jaded, lovat att jag ska visa mina bröst för henne)

Tragiskt små tuttar och mycket hår i ansiktet för att vara en tjej. Förvånad Obestämd
  • Tom Araya
    lollat skrev 2013-03-30 12:11:08 följande:
    Varför kan du aldrig vara nöjd? Gråter
    ...om du ändå hade varit som 80-talets kulstöterskor från Öst-tyskland...Drömmer
  • Tom Araya
    MrsAmore skrev 2013-04-03 15:22:45 följande:

En glimt av min kropp, med kläder...
    Du ser vältränad ut, smal men ändå med kvinnliga former.Solig
Svar på tråden Helkroppstråden