• Tom Araya

Helkroppstråden

MrsAmore skrev 2013-04-03 19:45:34 följande:

Tränar en del, har hästar som rider och sköter stallet så det blir rätt mycket fysiskt arbete. Solig
    Schysst med hästar som rider och sköter stallet så att man slipper göra det själv. Skrattande
    Då får du mycket tid över till träningen.Flört
  • Tom Araya
    MrsAmore skrev 2013-04-03 20:01:58 följande:

Ja eller hur? Ett litet "jag" försvann mellan tangenterna men ni andra förstår säkert.
    Solig
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2013-04-09 20:53:58 följande:
    Man får inte göra reklam här för andra forum. Men inboxa rätt person så får du en invite Drömmer Det är alltid stort intresse för äkta amatörbilder med tillhörande info Flört
    Får man inte?

Det har gått bra förut. Vill du lägga upp mer vågat än vad som tillåts i de öppna forumen på FL ska du söka dig till
    Mina bilder
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2013-04-09 22:43:19 följande:
    Har man inte valet om man vill dela med sig alls eller inte? Det är internet, man vet inte vad som händer med ens bilder och information och "stamtavla" när man väl klickat på Posta inlägget och det hamnar bland ett gäng främlingar. Vill man ha kontroll över sina bilder så får man göra något annorlunda. Det är inget ruttet med det, share the wealth.
    Att den som lägger upp "får räkna med spridning" innebär inte att det är okej och att du kan försvara olovlig spridning med det.

Man kan ha helt andra syften med vad man lägger upp och samtidigt sakna förmågan till att hindra spridning.
  • Tom Araya

Att lotus faktiskt uppnått den ålder hon har och ändå är så läcker tycker jag gör henne ännu hetare. Solig

• Tom Araya
    Anonym skrev 2013-04-10 15:40:13 följande:
    Jag vill veta vad som hänt med den slutna bildtråden?? Är det lönt att ansöka eller är det samma personer som hänger i den som innan? 
    Den halvdog efter att jag startade en ny medlemsgrupp med ungefär samma syfte.
    Nu fungerar den gamla som en test för nya okända att visa vad de går för innan de kan bli aktuella för den nya gruppen. Vart så less på oseriösa och inaktiva medlemmar.

I den nya gruppen är vi ett mindre antal men desto mer seriösa och aktiva medlemmar.
  • Tom Araya
    Blueblood skrev 2013-04-10 16:14:45 följande:
    Angående den slutna tråden: eftersom majoriteten av bilderna som finns där är på erigerade mansorgan, vad diskuterar ni sinsemellan? Om det är vackra bilder? Bra miljö? Ger ni varandra tips på vilka vinklar man kan använda sig av? 
    Det får man veta om man är där.
  • Tom Araya
    Natalija skrev 2013-04-22 07:45:08 följande:

två år gammal bild, men jag får skryta ändå haha!
    Då kanske du börjar närma dig 25-strecket nu då!? Drömmer
  • Tom Araya
    rosanattlinne1 skrev 2013-04-30 16:27:22 följande:
    Gammal bild som får mig att längta efter sommar

En bild som får MIG att längta efter sommar också! Solig Du är grymt läcker! Flört
Svar på tråden Helkroppstråden