• Neol

Helkroppstråden

Påven Johanna II skrev 2017-05-30 12:07:40 följande:

Greyhound? Mager, nervös, skällig och med dålig andedräkt? 

Du måste fila på dina komplimanger.

Hmmm... så kan man också se det, men om Nyfiken har gott minne vet hon hur jag tänkte där...
    Captain
  • Neol

[quote=77754641][quote-nick]Anonym (Nyfiken1) skrev 2017-06-13 19:04:16 följande:[/quote-nick][/quote]

Heting!!

Captain
  • Neol

Inte så ofta jag är inne här nuförtiden, men jäklar vad fina ni är som postat i tråden det sista! A.A, Julia, Nyfiken mfl..... Så Glad midsommar till er och alla andra godhjärtade lite sådär i efterskott...Kyss

Captain
  • Neol
    Dr Börje skrev 2017-06-20 08:34:49 följande:

Hej
    Jag har en liten undring här främst till er killar som postar nakna och halvnakna bilder. Funkar det?
    Får ni privata meddelanden från kvinnor som gillat era bilder och som vill ha kontakt?

Många av er upprepar ju samma fåtal bilder om och om igen så jag uppfattar det som en annons som skall repeteras in. Så...funkar det?

Frågan riktar sig främst till männen här. Ni kvinnor får (antar jag) laviner med meddelanden oavsett om ni lägger upp en bil eller ej. Oavsett om ni är halvnaken på bilden eller fullt påklädd.

Bra fråga Börje! Tror inte det är några killar som blir överösta av spontana privata meddelanden från kvinnor, jag har i alla fall aldrig blivit det. Däremot ökar oddsen att man får ett välvilligt svar när man själv skickar privat om man gjort ett gott och intresseväckande intryck i tråden innan, bilder kan dock påverka åt båda hållen. Innötningstekniken upplever jag inte att jag testat, men det kanske andra är bättre på att bedöma , fast repetition funkar säkert bra om folket gillar det de ser, som Coca-Cola typ. Vissa profiler går inte att missa hur sällan man än tittar in här, dvs ökad reach, klassisk marknadsteori. Så jag gissar att innötning nog funkar samtidigt som det kan skapa en grupp som upplever starka negativa känslor på grund av upprepningarna, vilket kan leda till att denna grupp vädrar sitt missnöje öppet i tråden och drar med sig den breda massan. Repetiton kan också upplevas som desperation, vilket sällan upplevs som attraktivt.  

Jag har fått flest kontakter när jag varit aktiv med att skriva i tråden, inte postat enstaka bilder, men det är väl naturligt att kommunikation leder till kommunikation.

Hoppas dina frågetecken rätades ut Doktorn .... 
    Captain
  • Neol
    Mrs Okänd skrev 2017-06-24 11:43:21 följande:
    Sexiga hunken...:) God och glad midsommar!
    Tack desamma snygging!!
    Captain
  • Neol
    justme79 skrev 2017-06-24 13:07:37 följande:
    Du är ju väldigt fin du också! ;) Hoppas du hade det bra igår. Jag hade lite mer kläder på mig än dig dock!
    Mmmm tjusigt!! Du hade ett helt plagg på dig alltså! Risk att det inte var så helt när kvällen var över kan jag tänka mig. Det var bara fint här, men firandet kommer inte etsa sig fast i minnet som någon av de mer galna firandena på gott och ont
    Captain
  • Neol
    Anonym (Julia) skrev 2017-06-25 01:20:01 följande:
    Du är ju sjukt fin du med! Kanske dags att bli social igen? :))
    Mmm tjusigt Julia! Ett litet smakprov på såna assets hade vart svårt att tacka nej till . Blir sugen på att vara social, men jag är lite långsam i reaktionerna här fortfarande märker jag. Får jobba på att få upp frekvensen helt klart!!
    Arbor skrev 2017-06-25 03:02:40 följande:
    Satan i gatan så vackert.
    Åhh tack för det Arbor! Är du månne Arborist på riktigt?
    Captain
  • Neol
    Anonym (A.A) skrev 2017-06-25 18:56:22 följande:
    Wow!! Vilken form!!
    Captain
  • Neol
    Arbor skrev 2017-06-28 21:32:58 följande:

Nää, tyvärr :( Bara en ordinär kontorist.

Jaja inte så illa det heller alltid. Om man är riktigt skarp kontorist kan man ju skapa papperstigrar och det är lite naturnära det också. Tänk att det fanns bilder på dig också, det hade jag missat! Snygg du är! Bra hand med kameran också..
    Captain
  • Neol

Varför finns egentligen både denna tråden och intima bilder? Helt onödigt...det är ju sak samma...Detta är väl originalet så den borde vara bäst....

Captain
Svar på tråden Helkroppstråden