• Neol

Helkroppstråden

Rambo69 skrev 2017-08-07 17:27:17 följande:

Jag  har statrat en egen sluten grupp där enbart tjejer , kvinnor är inbjudna.

Den heter "Alla tjejer och jag" , jag kommer inte att skicka pm till någon tjej/ kvinna om hon inte först godkänner det, suntförnuft mao.

Så välkomna alla tjejer att söka till min grupp!

Grymt initiativ Rambo! Jag är bara lite orolig att det blir helt tomt i denna tråden och "Intima bilder" när alla tjejer lägger all tid i din nya grupp! Snälla kan du inte vara sjyst mot oss andra killar och stänga gruppen igen, eller kanske bara tillåta inlägg där på måndagar eller liknande för att åtminstone mildra effekten lite??
    Captain
  • Neol
    Påven Johanna II skrev 2017-08-07 18:53:24 följande:

Ja, nu är det slut på ögonfägnad. Nu kommer Rambo att sitta där mitt i sitt harem av damer som alla gyttjebrottas och spelar på blygdläpparna om hans uppmärksamhet. Vad är väl komplimanger från många män jämfört med att dela en enda man med många andra kvinnor. 

Det funkar ju i tv-serien Bachelor. 

Shit!! Kommer ni spela på blygdläpparna också!!?? Det har jag ju alltid drömt om att få beskåda! Det måste vara häftigare än trandansen vid Hornborgasjön till och med! Vinstlott till Rambo där...Bara att gratulera..
    Captain
  • Neol

Kör på en klassisk set-up med foto mot spegel iklädd mjukisbyxor. Men det måste ju finnas en version från 2017 på allt ...

Captain
  • Neol
    Alliesruta skrev 2017-08-20 09:59:30 följande:

Snyggt!!!

Tack Allie!! Du ser riktigt fin ut själv!! Kul med nya "ansikten"
    Captain
  • Neol

Minns inte när jag kunde ligga och dra mig en söndagmorgon sist, men det känns sjukt bra!!

Captain
  • Neol
    justme79 skrev 2017-08-20 13:06:23 följande:

Mmm ser mysigt ut!

Själv har jag legat sjuk hela helgen, inte lika kul.

Ajaj, vad segt!! Hoppas du är på bättringsväg!
    Captain
  • Neol
    Alliesruta skrev 2017-08-20 13:41:44 följande:

Här var man igen då.

Mmmm rykande hett!!!
    Captain
  • Neol
    Abegayle70 skrev 2017-09-05 13:26:49 följande:
    Har tråkigt idag.
    Mmmm vackert!! Du är inte ensam om det sexy!! Dagen blev precis lite bättre
    Captain
  • Neol
    Anonym (Anonymast) skrev 2017-09-07 15:55:54 följande:

Tar det lugnt i soffan

Du brukar inte äta glass till lunch. Det är jag helt säker på! Bra fettprocent där. Grattis
    Captain
Svar på tråden Helkroppstråden