• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • swed38gbg
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-11-25 10:15:22 följande:
    får bli en liten jeans rumpa idag Glad

Riktigt riktigt sexigt med tighta jeans på din välformade stjärt...vad har du under jeansen? =)
  • GoodMangoo
    Eterisk skrev 2013-11-25 12:41:44 följande:
    Det är du inte. Dessutom tror jag - ja, jag vet inte - att många av de män som skriver här särskilt uppskattar att de kan "tala med" och "skriva med" de kvinnor som postar bilder här. Det är förmodligen en adderande dimension till andra lättklädda bilder som finns att studera och därför något helt nytt. 

Men kan hända att jag själv tolkar min egen tråd så.  Vet inte. Men tycker "myran" är en sorts kroppens George Clooney.

Åh.

Åh.

Åh. 

Håller med om att det är ett ganska unikt läge och dessutom visar det på att det finns mer bakom varje person än enbart en vacker kropp Glad.
  • GoodMangoo
    Anonym (76:an) skrev 2013-11-25 12:37:55 följande:

Tror inte det är många här som klagar!
    Fina kvinnor kan iaf inte jag titta mig mätt på...oavsett om jag sett henne ur liknande vinkel tidigare eller ej...
    Jag tycker du postar bilder med bravur!

Nu var det ju inte meningen att fiska komplimanger men tack Skrattande!
    swed38gbg skrev 2013-11-25 12:46:56 följande:
    Riktigt hett! Galet sexig stjärt å fina trosor..mmm

Kul att någon är nöjd med valet av underkläder Flört
  • Fjäril Vingad
    GoodMangoo skrev 2013-11-25 12:52:08 följande:

Kul att någon är nöjd med valet av underkläder Flört
    Ja, men himmel, vem fasiken orkar matcha underkläderna jämt? En vanlig vardag??
    Om man ska på dejt, jovisst, men en vardag? Kom igen, bara man har underkläder på sig så får man vara nöjd...
  • GoodMangoo
    JoJs mamma skrev 2013-11-25 12:55:51 följande:
    Ja, men himmel, vem fasiken orkar matcha underkläderna jämt? En vanlig vardag??
    Om man ska på dejt, jovisst, men en vardag? Kom igen, bara man har underkläder på sig så får man vara nöjd...
    Om det är vad killarna förväntar sig tycker jag de kan starta en insamling och sponsra oss med dubbla uppsättningar Skrattande.
  • Speak up
    Anonym (lurkerfia) skrev 2013-11-25 06:24:14 följande:
    Säger godmorgon med ett par ben på väg in i duschen!
    Oooh... Riktigt läbbigt perspektiv, jag blir ju helt vimmelkantig! Förvånad Men hursomhelst en sexig bild. Hoppas duschen var skön! Solig
  • Fjäril Vingad
    GoodMangoo skrev 2013-11-25 12:59:55 följande:
    Om det är vad killarna förväntar sig tycker jag de kan starta en insamling och sponsra oss med dubbla uppsättningar Skrattande.
    De kan sponsra mig med en snygg korsett med strumpebandshållare till... *vill ha* Drömmer
  • GoodMangoo
    JoJs mamma skrev 2013-11-25 13:02:18 följande:
    De kan sponsra mig med en snygg korsett med strumpebandshållare till... *vill ha* Drömmer

Vi kan väl påbörja en önskelista och se vad det leder till Drömmer!!??
  • Speak up
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-25 08:46:43 följande:
    Nu till frågan.. Ska man ligga kvar och mysa under det varma täcket eller gå upp och ge sig iväg till gymmet?
    Du skulle vikt undan täcket och tagit en bild till... sen kunde du gjort precis vad du ville! Flört{#emotions_dlg.flower}
  • Fjäril Vingad
    GoodMangoo skrev 2013-11-25 13:03:10 följande:

Vi kan väl påbörja en önskelista och se vad det leder till Drömmer!!??
    Jaaaa! Tungan uteDrömmerTomte