• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Fin)
    Anonym (Givet) skrev 2013-11-25 16:50:18 följande:

Tack tjejer. Ni gör mina kallingar trånga
    Hatar sådanna kallingar, ser ut som trosor.
  • Georg5567
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-25 17:14:22 följande:
    Kvällsmys i soffan nu fattas bara ett mysigt sällskap!

Riktigt sexiga mysbyxor va?!
    Ser bra ut!
  • Movit

[quote=71776829][quote-nick]Anonym (Debut) skrev 2013-11-25 17:52:18 följande:[/quote-nick][/quote]

Jag kommer att ge oändligt med feedback för det där är väl så som vår skapare menade att en optimal rumpa skulle se ut när han skapade kvinnan......fan jag tror du gjorde mig religös på kuppen....

• Anonym (Kvinna 2)
    justnextdoor skrev 2013-11-25 17:43:10 följande:
    Shit alltså! no 2 het som en kamin! Du känns busig och eldig! Mamma har sagt att man inte ska leka med elden men det bryr jag mig inte om.... Ska vi leka?

Haha, visst? (Trodde du redan lekte med elden?)
  • sexo00
    Mattias39 skrev 2013-11-25 18:02:40 följande:

Kollade upp Säter....ingen saknades vad dom vet....kollade upp en hel del andra ställen också...samma där...alla var på plats, om man får  tro dom.
    Så vilket sjukhus du än rymt ifrån så  har du lurat dom bra...men snälla...ge upp och gå tillbaka självmant är du snäll....

Idag får de som sitter på tvångsvård oftast tillgång till dator med Internet. Klart man föraktar det man inte kan få, precis som den vi just tänker på, som inte får gå ut i verkligheten och ens har en chans på vackra kvinnor.
    Surt sa Räven...  
    Kille, 36år från Borlängetrakten i Dalarna, med en son på 11år
  • Mattias39
    sexo00 skrev 2013-11-25 18:09:04 följande:

Idag får de som sitter på tvångsvård oftast tillgång till dator med Internet. Klart man föraktar det man inte kan få, precis som den vi just tänker på, som inte får gå ut i verkligheten och ens har en chans på vackra kvinnor.
    Surt sa Räven...  

Åh...så denna person behöver inte ens rymma för att få uppträda så här...? Obestämd
    Ja, det var ju en tröst iaf...att den/det iaf troligen inte är på en gata nära oss andra... 
  • GoodMangoo

Duger denna bild i temat "vått" Speak up Drömmer??
  • Sugen01
    GoodMangoo skrev 2013-11-25 18:15:50 följande:
    Duger denna bild i temat "vått" Speak up ??

Oj oj. . Duger mycket väl, Gud så snygg bild
  • Speak up

Mer än duger... FörvånadHjärta Herre min skapare... Vått och hett!
  • Mattias39

Hm....det svåra är att veta om det är Mango eller Lurkfia som postar....ObestämdFlört
    Vem som fotar o vem som poserar... ;)

Och jag vet inte vad Speak up säger, med för mig var det godkänt...!! Flört