• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Speak up
    Speak up skrev 2013-11-25 18:18:09 följande:
    Mer än duger... FörvånadHjärta Herre min skapare... Vått och hett!
    Det är nästan så man skulle vilja se den nedre delen av dig också..! Flört
  • GoodMangoo
    Sugen01 skrev 2013-11-25 18:17:06 följande:

Oj oj. . Duger mycket väl, Gud så snygg bild
    Bra detSkål!!
    Speak up skrev 2013-11-25 18:18:09 följande:
    Mer än duger... FörvånadHjärta Herre min skapare... Vått och hett!
    Andas..... andas Flört!!
    Mattias39 skrev 2013-11-25 18:18:12 följande:

Hm....det svåra är att veta om det är Mango eller Lurkfia som postar....ObestämdFlört
    Vem som fotar o vem som poserar... ;)

Och jag vet inte vad Speak up säger, med för mig var det godkänt...!! Flört     
    Kom inte här och smöra efter att ha snackat skit om hela min familj...... {#emotions_dlg.djavulsk}Flört och ja......... det är jag på bilden Obestämd!!

• Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-11-25 18:21:36 följande:
    Bra detSkål!!

Andas..... andas Flört!!

Kom inte här och smöra efter att ha snackat skit om hela min familj...... {#emotions_dlg.djavulsk}Flört och ja......... det är jag på bilden Obestämd!!

Är det nåt jag gör just nu så är det att andas... Skäms
  • rackata
    GoodMangoo skrev 2013-11-25 18:15:50 följande:

Duger denna bild i temat "vått" Speak up Drömmer??
    Det var tur jag satt ner! Att lite blött tyg klan ha en sån inverkan Flört
  • Liberatated

Duger denna bild i temat "vått" Speak up Drömmer??
    Mmm va hett
  • GoodMangoo
    rackata skrev 2013-11-25 18:28:34 följande:
    Det var tur jag satt ner! Att lite blött tyg klan ha en sån inverkan Flört
    Många killar i denna tråd verkar ha vissa "svagheter" Drömmer!!??
  • Meddelande borttaget
  • GoodMangoo
    Speak up skrev 2013-11-25 18:26:44 följande:
    Är det nåt jag gör just nu så är det att andas... Skäms
    Pallar du med ett till "pling"Flört??
  • Movit
    Duger denna bild i temat "vått" Speak up ??

Måste kännas märkligt att utöva klädsam i duschen eller att tvätta kläderna med dom på, måste vara enklare utan....
  • Anonym (Snillen)

Hej!

Är det ingen som har snygga strand bilder ?