• mepetite

Helkroppstråden

Fotografen skrev 2013-01-06 11:22:13 följande:
    Får ta mod till mig jag med då!

Snygg bild. Älskar svart-vita bilder.
  • Mattias39
    I Rose I skrev 2013-01-03 15:37:37 följande:
    Tack. Är inte så förtjust i mina lår men dem duger. Skulle vilja ha det där mellanrummet som jag tycker är så förbaskad snyggt men det spelar ingen roll hur smal jag blir så sitter mina lår ihop. Har vägt som minst 57kg till mina 166cm men likförbannad så ville inte låren sära på sig.

Rose...dina ben är underbart fina...med eller utan mellanrum!! Glad
  • Anonym (tjockis)
    FjärilVingad73 skrev 2013-01-07 10:27:27 följande:
    Absolut inget att skämmas för!

Alla kroppar är fina, tycker jag!

Förtydligande; jag skäms inte över min kropp. Det är bara onödigt och meningslöst... Tänkte mer skäms över att lägga upp den här till allas beskådan. Men... Det är väl iofs också onödigt så jag kanske slutar med det *s* :)
  • I Rose I
    Anonym (tjockis) skrev 2013-01-07 10:09:45 följande:

Foten i munnen Är ni redo för en Tjockis på bild (om den ser konstig ut på någons skärm så har jag retuschat bort lite kännetecken på vissa ställen)? Ska se om det går att få in eller om systemet kraschar... :S
    Om familjeliv lägger ner så vet ni vad (vem) det beror på!

Ha en fin dag  ;)

(Nu skäms jag Rynkar på näsan)

Du är inte tjock. Absolut inte. Mullig skulle jag vilja kalla det. Tjock kallar jag någon med vallar som sticker ut lite här och där.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
  • FjärilVingad73
    Anonym (tjockis) skrev 2013-01-07 11:06:45 följande:
    Förtydligande; jag skäms inte över min kropp. Det är bara onödigt och meningslöst... Tänkte mer skäms över att lägga upp den här till allas beskådan. Men... Det är väl iofs också onödigt så jag kanske slutar med det *s* :)
    Äsch, totalt onödigt!

Jag har själv ingen helkroppsspegel tyvärr så jag har svårt att fixa bild... Får väl ta en sväng till Ikea snart, haha!
  • I Rose I
    Mattias39 skrev 2013-01-07 11:03:59 följande:

Rose...dina ben är underbart fina...med eller utan mellanrum!! Glad
    Tack. {#emotions_dlg.flower} 

Du har en jättefin kropp Mattias. Glad 
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
  • Anonym (Loveheart)
    Mattias39 skrev 2013-01-07 11:12:38 följande:
    Räknar mig till dom äldre barnen... :)
    Och du är helt fantastiskr läcker!! Du har verkligen en av de finaste kroppar jag sett, Loveheart!!!
    Tack gulliga du Kyss. Roligt att höra att du njuter av bra läsning, du har mkt att ta igen här inne Skrattande.
  • fläta
    Anonym (tjockis) skrev 2013-01-07 11:06:45 följande:

Jag tycker det ser ut som om du kan ha en hel massa kul och mys i och med den där kroppen. Och jag är inte ens en man. För dem är det nog rena eldoradot för lek och smek.
  • Anonym (tjockis)
    fläta skrev 2013-01-07 11:16:31 följande:
    Jag tycker det ser ut som om du kan ha en hel massa kul och mys i och med den där kroppen. Och jag är inte ens en man. För dem är det nog rena eldoradot för lek och smek.

Ha ha, gulligt skrivet :)

Tack ;)
  • Mattias39
    Anonym (MrsSweetie) skrev 2013-01-04 11:53:43 följande:
    Här har ni mig... och min jeansrumpa:

Ber om ursäkt att bilden inte ville vara större än så här.

(Ot: Har två barn. )

Kyss 
    Oh...Vilken jeansrumpa sen!! Jäklar vad avundsjuk jag blir på din kille som får se, och känna den varje dag...
    ;)
Svar på tråden Helkroppstråden