• Nockanpockan

Helkroppstråden

Anonym (tjockis) skrev 2013-01-07 12:50:51 följande:

Thanks! (Tror aldrig nån tjej "sagt" det till mig förut...) Solig
    Vi kvinnor vet du

Jag försöker vara lite "osvensk" på det sättet.. Ser jag någon som jag tycker är attraktiv/ snygg så säger jag det  Solig
    It's so FLUFFY!
  • Tuum Sequere Cor

Du behöver inte skriva ett inlägg för varje kort Mattias39.. Skriv alla nicknames i samma inlägg så slipper vi som är hyfsat med läsa alla dina eftersom du ligger så långt efter ;)

• thessa
    Blackfeet skrev 2013-01-07 11:41:45 följande:
    Hej på er samtliga i tråden,

Har smygit in och tittat lite då och då och tänkte att det är dags med ett eget bidrag. Sharing is caring..
    Håll till godo..

jättefin kropp verkligen!! kul att det kommer lite bilder på killar här i tråden med. det börjar bli för lite med det ;)
    snygg iallafall! lägg gärna upp fler;)
  • EllenW
    Blackfeet skrev 2013-01-07 11:41:45 följande:
    Hej på er samtliga i tråden,

Har smygit in och tittat lite då och då och tänkte att det är dags med ett eget bidrag. Sharing is caring..
    Håll till godo..

Wow! Vilken vacker kropp! Var rädd om den!
    Tread lightly who lives in hope of pussy.
  • lille Birger
    Alexia skrev 2013-01-06 23:19:04 följande:

Många fina kroppar. här kommer mitt, lite rundare bidrag ;)
    Snygga trosor. Cool
  • lille Birger
    Tom Araya skrev 2013-01-06 23:36:14 följande:
    42 och tvåbarnsmorsa...Förvånad...du driver med oss va? Flört Du måste ha snott dotterns bild! Skrattande Flört
  • Mattias39
    Tuum Sequere Cor skrev 2013-01-07 13:00:34 följande:
    Du behöver inte skriva ett inlägg för varje kort Mattias39.. Skriv alla nicknames i samma inlägg så slipper vi som är hyfsat med läsa alla dina eftersom du ligger så långt efter ;)
    Kunde har gjort det, men ville ändå göra så här...Men nu har jag läst ikapp och är jag på banan igen, så nu slipper du mina kommentarer om gamla bilder :)
  • Anonym
    Tuum Sequere Cor skrev 2013-01-07 13:00:34 följande:

• Scarlet 0007
    Mattias39 skrev 2013-01-07 13:11:58 följande:
    Kunde har gjort det, men ville ändå göra så här...Men nu har jag läst ikapp och är jag på banan igen, så nu slipper du mina kommentarer om gamla bilder :)
    Äh, så petigt är det inte. Huvudsaken det är positiva kommentarer så kvittar det hur de levereras
Svar på tråden Helkroppstråden