• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Fjäril Vingad
    Anton Chigurh skrev 2013-11-27 14:56:32 följande:
    Och så en bild för att ni är så helvetes gulliga.
    Å den tackar jag för! Och suckar lite trånande... Drömmer
  • justnextdoor
    Anton Chigurh skrev 2013-11-27 14:56:32 följande:
    .Aaaah......
    JoJs mamma skrev 2013-11-27 14:22:50 följande:
    ...å en till dig med Och så en bild för att ni är så helvetes gulliga.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.

Look whos talking!!
  • engdahl
    JoJs mamma skrev 2013-11-27 13:53:17 följande:

Otroligt härlig syn. Perfekt upplagd för det du trånar efter...

...hur olydig har du varit egentligen...?

;)
  • Fjäril Vingad
    engdahl skrev 2013-11-27 15:27:45 följande:
    Otroligt härlig syn. Perfekt upplagd för det du trånar efter...
    ...hur olydig har du varit egentligen...?
    ;)
    Jag är ständigt olydig, på alla sätt... OskyldigDrömmer
  • Anonym (yey)
    JoJs mamma skrev 2013-11-27 13:53:17 följande:

Ser alldeles för orörd ut. :)
    Om man fantiserar lite så ser jag hur fint denna bakdel rör sig genom lite bestämda handalag :P
  • David77
    fialotta85 skrev 2013-11-27 13:40:47 följande:
    Smyger mig in med en väldigt oskyldig bild..

Vacker som vanligt fia!
  • Anton Chigurh
    Liberatated skrev 2013-11-27 15:50:29 följande:
    Kalsongbild var önskad
    Snygga fillingar Liber, jävligt snygga. Själv kör jag hårt med Björn Borg, dom är bara så helvetes sköna, men den gångna helgen var jag inne en sväng på NK och kände på ett par av Calvin Kleins nya, som skall vara extra mjuka, och slitstarka.......och det säger jag...FAN vilket tyg, jag köpte inga, denna gången, jag har köpt på mig för mycket som jag har. Å så kostade ett par 379 spänn. 

379 spänn...det räcker till många flaskor glidmedel. Och en hel del rep !!!
  • Liberatated
    Anton Chigurh skrev 2013-11-27 16:00:35 följande:
    Snygga fillingar Liber, jävligt snygga. Själv kör jag hårt med Björn Borg, dom är bara så helvetes sköna, men den gångna helgen var jag inne en sväng på NK och kände på ett par av Calvin Kleins nya, som skall vara extra mjuka, och slitstarka.......och det säger jag...FAN vilket tyg, jag köpte inga, denna gången, jag har köpt på mig för mycket som jag har. Å så kostade ett par 379 spänn. 

379 spänn...det räcker till många flaskor glidmedel. Och en hel del rep !!!
    Jo tack bb är favorit men då skolan inte rimmar rätt med debit och kredit blir det ekonomimodellen