• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Jaha)
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-27 20:46:36 följande:
    Samma stuk som min morgonbild smile1.gif fast aningen hetare måste jag säga!
    Haha ja, jag såg det nu när kollade bak i tråden!
  • Liberatated
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-27 20:47:41 följande:
    Vart håller han till då?
    Bästkusten
  • engdahl
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-27 18:38:09 följande:

Någon tyckte jag var snål med bröstbilder, så här har ni era gamar! smile5.gif inte så stora, men ganska härliga ! phpQ6QL7k84383.jpg

Dina bröst är så fina, Ensam, så du får gärna visa upp dem ofta. De har så fin form, ser alldeles perfekta ut på dig och det är inte ofta man ser så läckra vårtor och vårtgårdar, både till färg och form.

Varje del av din kropp är en fullpoängare, sötnos.

Puss
  • Mulen
    Liberatated skrev 2013-11-27 19:56:34 följande:
    Funkar det nu?

Du är en hjälte!

Gud så fint..... mmmmm

• Liberatated
    Mulen skrev 2013-11-27 20:50:07 följande:

Du är en hjälte!

Gud så fint..... mmmmm

Ha ha tack så mycket, detta är ju kul
  • Mulen
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-27 20:45:34 följande:
    Östergötland, mer än så säger jag inte
    Där finns gubben också....
  • Speak up
    Matildet skrev 2013-11-27 20:02:12 följande:
    Det tror jag nogFlört
    Föredrar dock så långt som möjligt att inte göra det. Skäms
  • Speak up
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-27 20:45:34 följande:
    Östergötland, mer än så säger jag inte
    Då har du ju nåt gemensamt med en viss "fruktig" person här inne! Skrattande
  • Anonym (Madde)

Måste bara tacka alla för alla bilder ni lägger upp :)  Så underbart att få uppleva lite genom skärmen. Undrar om det är någon som är lite sugen på att få något tillbaka kanske.. Är det någon som gillar en lite mer "mullig" tjej? :)

• Speak up
    Anonym (Madde) skrev 2013-11-27 21:24:09 följande:
    Måste bara tacka alla för alla bilder ni lägger upp :)  Så underbart att få uppleva lite genom skärmen. Undrar om det är någon som är lite sugen på att få något tillbaka kanske.. Är det någon som gillar en lite mer "mullig" tjej? :)
    Vi får ibland klagomål utifrån på att alla är så "smala" i den här tråden. Snälla, hjälp oss att ändra på det!!! Skrattande
    Posta, posta!