• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • NyttNamn
    Mulen skrev 2013-11-28 13:51:07 följande:
    Smart. Snyggt. Sexigt. Skönt?
    Skönt? Absolut! Kyss
    Speak up skrev 2013-11-28 13:51:09 följande:
    Med "kvinnlig" menar jag just i detta fall välformad, fyllig och kurvig! Alla former på precis rätt ställe. En fröjd för det manliga ögat helt enkelt. Solig Duger det?
    Absolut!  FlörtKändes bara så... Moget... Att vara kvinnlig... *S* Tungan ute Men jag vet inte om alla former är på precis rätt ställe... Hahaha, somliga former behöver ju lite "hjälp" att hållas på plats... *S* Drömmer
    Chipstern skrev 2013-11-28 13:51:27 följande:
    Tjusigt.
    Fråga: har du en fotograf eller använder du självutlösare?
    Oftast självutlösare... Ibland fotograf... Tungan ute
    Inchthing skrev 2013-11-28 13:51:37 följande:

najs :D

Mvh

Thanks! (Gillar att du avslutar med Mvh - det är stilfullt... *S* ) Tungan ute

Pour some sugar on me...
  • engdahl
    Anonym (lurkerfia) skrev 2013-11-28 13:55:02 följande:

PPP: Som sagt, för att jag inte kan motstå en utmaning: on the road. php1Qr6jO57880.jpg

Få saker är sexigare än en styv bröstvårta som spänner ut tyget. Wow!
  • engdahl
    Anonym (lurkerfia) skrev 2013-11-28 13:55:02 följande:

PPP: Som sagt, för att jag inte kan motstå en utmaning: on the road. php1Qr6jO57880.jpg

Få saker är sexigare än en styv bröstvårta som spänner ut tyget. Wow!
  • Chipstern
    NyttNamn skrev 2013-11-28 13:59:03 följande:

Lyckliga fotograf :)
    Hehe..tittar man på dina bilder så blir nästintill självutlösning här med Tungan ute
  • Chipstern
    Anonym (lurkerfia) skrev 2013-11-28 13:59:16 följande:

Men vad f-n... Nu då?
    Ser kallt ut, fast nu blev iaf jag varm inombords :)
    Sexigt like hell. är det likadant på den andra tvillingen? :)
  • engdahl
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-11-28 13:52:47 följande:

Då antar jag att du gör tavlor dagarna i ända då? smile5.gif
    Visst bor du i Göteborg? ;kr
  • Anonym (Kvinna 2)
    Speak up skrev 2013-11-28 12:07:26 följande:
    Fortsätt vara sån! 

hahaha, absolut
  • NyttNamn
    Chipstern skrev 2013-11-28 14:02:07 följande:
    Lyckliga fotograf :)
    Hehe..tittar man på dina bilder så blir nästintill självutlösning här med Tungan ute
    FörvånadDrömmer
    Pour some sugar on me...
  • Speak up
    NyttNamn skrev 2013-11-28 13:59:03 följande:
    Skönt? Absolut! Kyss

Absolut!  FlörtKändes bara så... Moget... Att vara kvinnlig... *S* Tungan ute Men jag vet inte om alla former är på precis rätt ställe... Hahaha, somliga former behöver ju lite "hjälp" att hållas på plats... *S* Drömmer

Thanks! (Gillar att du avslutar med Mvh - det är stilfullt... *S* ) Tungan ute

Hehe, äsch då... Vad vill du vara då - tjejig? Flickaktig? Flört Hehe!
    Jaja, men att "hjälpa till" att hålla vissa former på plats är helt acceptabelt. Det ingår i själva kvinnligheten att veta hur man ska visa upp sina former på bästa sätt. Solig