• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Chipstern
    Matildet skrev 2013-11-28 15:53:27 följande:
    Det är fredag imorgon...just sayin'...Skäms
    Ah, du tänkte så :)
  • Anonym (Kvinna 2)

Haha, känner bara att mina bilder inte kan ge så mycket mer än vad dom gör

Chipstern skrev 2013-11-28 14:56:49 följande:
    Ojoj..smygare där :)

Varför lugnt på ett tag? Låter onödigt?

• Chipstern
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-11-28 15:57:33 följande:
    Haha, känner bara att mina bilder inte kan ge så mycket mer än vad dom gör
    Men behöver de ge så mycekt mera då?
    Fast får du inte ut något själv av det så förstår jag dig.
  • Anonym (Kvinna 2)
    Chipstern skrev 2013-11-28 16:09:44 följande:
    Men behöver de ge så mycekt mera då?

Fast får du inte ut något själv av det så förstår jag dig.

kände bara att det blev lite tjatigt
  • justnextdoor
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-11-28 12:40:35 följande:

smile5.gif det beror ju på hur långt avstånd du räknar som granne smile5.gif
    Vill du vara min busiga granne så är avståndet betydelselös, allt du behöver göra är att skicka "busig granne bild" varje morgon, middag och kväll
  • LonelyWolf
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-28 15:44:47 följande:
    Haha klockrent!

Tre bra saker har hänt i dag...

Jag joggade nästan fyra kilometer i dag  Kräks

Jag klickade på Visa endast på inlägg som Ensam har gjort  Drömmer

Sedan insåg jag att våra vägar hade korsats av en anledning. Du är Ensam och jag är Lonely. Du vill bli masserad, min massagebänk och mina kunskaper inom detta område samlar damm. Du kan damma av dem och jag kan lösa upp dina knutar. Som bonus får du en dos oxytocin som får dig att må toppen  Solig
  • Anonym (Kvinna 2)
    justnextdoor skrev 2013-11-28 17:16:25 följande:
    Vill du vara min busiga granne så är avståndet betydelselös, allt du behöver göra är att skicka "busig granne bild" varje morgon, middag och kväll

Självklart men raggisarna får du på köpet
  • straight arrow

Inte då... Hur kan det bli tjatigt när motivet är så fint?

Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-11-28 16:17:57 följande:
    kände bara att det blev lite tjatigt

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Anonym (Kvinna 2)
    straight arrow skrev 2013-11-28 17:32:25 följande:
    Inte då... Hur kan det bli tjatigt när motivet är så fint?

tack