• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • engdahl
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-11-29 21:53:36 följande:

fast vad gör det om människor är vänliga, snälla och trevliga mot varandra? Förstår liksom inte din poäng här? Det är väl bra att man är vänlig än elak!!
    Jag tycker att det är skönt att det inte är tillåtet med elaka och nedlåtande kommentarer och att alla (i princip) respekterar detta och att det därmed också finns en massa män och kvinnor som vågar lägga upp bilder på sig själva och som då också får en massa fina kommentarer från ärliga människor - det måste kännas fint för självkänslan och självförtroendet att veta att man duger och även är sexig i mångas ögon.
  • Matildet
    jjj333 skrev 2013-11-29 22:02:35 följande:
    Nepp, du är inte den enda..

Fin bild! :)
    engdahl skrev 2013-11-29 22:02:38 följande:
    Du är en väldigt vacker och sexig kvinna. Ha en härlig kväll!
    Tack killar!

Och äntligen lite folk här! Skrattande

Abso-fucking-lutely.
  • LonelyWolf
    feb1974 skrev 2013-11-29 22:12:54 följande:
    Får man posta bilder på sin stenhårda kuk?
    Den bör vara inläst i sina kalsonger
  • straight arrow

Godnatt sötnos!

Anonym (lurkerfia) skrev 2013-11-29 22:16:13 följande:
    Godnatt och sov gott!

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Anonym (lurkerfia)
    straight arrow skrev 2013-11-29 22:26:45 följande:

Godnatt sötnos!

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
    :) Skrämde jag tyst på hela tråden? Hoppas du får drömma sött, Arrow!
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    Anonym (lurkerfia) skrev 2013-11-29 22:42:27 följande:
    :) Skrämde jag tyst på hela tråden? Hoppas du får drömma sött, Arrow!

Ser inte
  • Anonym (lurkerfia)
    Anonym (lurkerfia) skrev 2013-11-29 22:16:13 följande:

Godnatt och sov gott! phpG2KdhF02967.jpg

Nu då PPP?