• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (smiley)

Ser riktigt skönt ut "Hojtar"! :)

• Anonym (Ensam..)
    engdahl skrev 2013-11-30 10:57:45 följande:
    Åhhhh, tack, sötnos, detta var precis vad jag behövde i dag :)

Din stjärt går utanpå det mesta. Underbart att du är så sexig i varje molekyl.

Vad gjorde du i går kväll då? Inget barnförbjudet hoppas vi... ;)

Ha en fin lördag!
    Om jag säger såhär.. Det var ganska barnförbjudet igår

Denna lördag bjuder på festligheter!
  • Anonym (Ensam..)
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-11-30 10:22:42 följande:

[quote=71818545][quote-nick]Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-30 10:17:21 följande:[/quote-nick]

Hej! smile1.gif Älskar baken...flera ljusår faktiskt! smile5.gif[/quote]PPP.... Puss till dig!
  • jjj333
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-30 10:17:21 följande:
    Vilken rumpa! grr ;)
  • engdahl
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-30 11:03:24 följande:
    Om jag säger såhär.. Det var ganska barnförbjudet igår smile5.gif

Denna lördag bjuder på festligheter!
    Åh, härligt! Så du gjorde en man så lycklig...jag är avundsjuk på att han fick stifta bekantskap med din kropp på nära håll...

...men glad att du inte var ensam i går :)

Jag hoppas att det blir en trevlig fest!

:)
  • Hojtar
    Anonym (smiley) skrev 2013-11-30 11:00:55 följande:
    Ser riktigt skönt ut "Hojtar"! :)
    Tack! Skönt att starta dagen riktigt lugnt... god kaffe och tv i sängen... inga planer idag, bara vara ;)
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-30 11:04:09 följande:
    Hej! Älskar baken...flera ljusår faktiskt!

PPP.... Puss till dig![/quote]

Mums! Du får en tillbaks...kan inte garantera vad den gör...men högst troligt rock your world....med tanke på vart jag placerat den!
  • Inchthing
    NyttNamn skrev 2013-11-28 13:59:03 följande:
    Thanks! (Gillar att du avslutar med Mvh - det är stilfullt... *S* ) Tungan ute

Så pass :)
  • Anonym (Ensam..)
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-11-30 11:19:39 följande:

PPP.... Puss till dig!
    Mums! smile5.gif Du får en tillbaks...kan inte garantera vad den gör...men högst troligt rock your world....med tanke på vart jag placerat den! smile5.gif[/quote]Bra jobbat!! Placeringen på pussen är A och O
  • straight arrow

Ha en fin lördag alla...

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.