• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Fjäril Vingad
    GoodMangoo skrev 2013-11-30 15:04:21 följande:

Motsatsen till ensam Flört!!
    Fina mangon! Solig
    Ha en fin lördagkväll, vännen! Det ska jag ha - ska på pub med ett gäng vänner. Skål
  • GoodMangoo
    JoJs mamma skrev 2013-11-30 15:37:26 följande:
    Fina mangon! Solig
    Ha en fin lördagkväll, vännen! Det ska jag ha - ska på pub med ett gäng vänner. Skål
    Låter som en toppenkväll (gör inget som inte jag skulle göra Flört)
    Tack detsamma Glad!!
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    GoodMangoo skrev 2013-11-30 15:04:21 följande:
    Motsatsen till ensam !!

Snyggt! Såg inte så jävla mycket egentligen pga Mr Taskmört...hade nog själv haft en hand där så jag förstår varför det blev som det blev!
  • Fjäril Vingad
    GoodMangoo skrev 2013-11-30 15:39:13 följande:
    Låter som en toppenkväll (gör inget som inte jag skulle göra Flört)
    Tack detsamma Glad!!
    Skulle jag busa till det, menar du?! Oskyldig
  • GoodMangoo
    JoJs mamma skrev 2013-11-30 15:41:00 följande:
    Skulle jag busa till det, menar du?! Oskyldig
    Det tycker jag absolut du ska göra SkålSkrattande!!

PPP- haha skönt att du är den förstående/förlåtande typen Drömmer!!
  • engdahl
    GoodMangoo skrev 2013-11-30 15:17:44 följande:
    Hoppas jag är en godomlig skapelse till mannen men haha....... I get it Flört!!
    Movit skrev 2013-11-30 15:08:55 följande:Finns någon riktigt lycklg person där i bakgrunden......SNYGGT!!!
    Jag var inte direkt olycklig jag heller Drömmer!!Väntar fortfarande på mitt pris u know Foten i munnenFlört!
    engdahl skrev 2013-11-30 15:11:54 följande:Ja, så ska ju en kvinnas kropp smekas - och mer...

Du är så makalöst sexig, Mangoo!
    Har en känsla av att du vet exakt hur det ska gå tillDrömmer!!??

Ett och annat har jag snappat upp om hur man får en kvinna att njuta... ;)

Puss puss
  • Fjäril Vingad
    GoodMangoo skrev 2013-11-30 15:43:20 följande:
    Det tycker jag absolut du ska göra SkålSkrattande!!
    Haha, det blir isf med pojkvännen som jag åker hem till efter pubrundan. Flört
  • GoodMangoo
    GoodMangoo skrev 2013-11-30 15:09:46 följande:
    Movit, engdahl, Hojtar, Liber, PPP....... tack för vänliga tillrop Kyss!!
    Zack får jag ju självklart inte glömma Förvånad{#emotions_dlg.flower}!!
  • Anonym (smiley)

Behöver du hjälp med ryggen "Movit"? ;)
     S.A och  Liber, verkligen sköna bilder!  :)  
    nu en fråga till Liber, vad använder du för app, för att få så bra kontrast till dina gaddningar?
    "nyfiken"  :)

• Movit

Jag är mest besviken på den som höll i kameran....som fotograf är det ju viktigt att man får med hela motivet och att händer och fingrar är på rätt plats....här är många saker fel....trots att motivet är rätt...eller hur ska jag nu uttrycka mig...känns lite som jag nu har målat in mig i ett hörn...Foten i munnen