• vonKatt

Helkroppstråden

BOWTIE skrev 2013-09-07 15:46:10 följande:

Åt du pannkaka till frukost? Tänkte dels för bunken och vispen i bakgrunden och den väldigt platta magen! Vacker är vad du är mycket vacker.
    Tack :)
    Bra iakttagelser! Men nej, i min bunke vispas det äggröra varje morgon. Mums! 
    Prrr!
  • vonKatt
    fialotta85 skrev 2013-09-07 15:49:15 följande:
    Tack! Tänk om de kunnat vara så hela tiden.. haha Cool

Vi här inne vet ju inget annat, så... shhhhyyyy!
    Snyggt är det iaf! 
    Prrr!
  • vonKatt

Ja, du vet ju vad jag tycker Dolly
    Du är fin! Jag tycker att du är både klok och snygg (om det nu ens går!?) 

Prrr!
  • vonKatt
    pinkdolly skrev 2013-09-07 21:52:08 följande:
    Tror inte det, man måste välja förstår du! Smart eller snygg ;)
    Fan.... då vet jag inte. Kan man inte få säga som nån av de svart-vita sångerskorna sjöng, det kan vara Lill-babs men jag orkar inte göra en Wiki, att du är en "En tuff brud i lyxförpackning, en tuff brud i snyggt fodral"?
    Prrr!
  • vonKatt
    straight arrow skrev 2013-09-07 21:58:03 följande:
    Nyss hemkommen från en resa till solen
    Välkommen hem igen Pilen! :)
    Hoppas resan var bra. Saknat dina bilder lite! 
    Prrr!
  • vonKatt
    Morriiss skrev 2013-09-08 21:21:25 följande:
    ?? för några år sen blev rätt många här på FL *offer* på flash ... särskilt tjejer med garvida magar

Hurdå? Jag hänger inte med nu. Kanske kastar jag mig rakt in i något jag inte bakgrundsläst... men skitsamma. Hurdå offer?
    Prrr!
  • vonKatt
    Anonym (hehr) skrev 2013-09-08 21:25:00 följande:
    att bilderna tas från detta forum och sprids vidare via andra, och till många fler olika personligheter så att säga såklart 
    Aha... gissar jag rätt om det gjordes i andra syften än att visa världen hur vacker personen på bilden var?
    Prrr!
  • vonKatt
    Anonym (hehr) skrev 2013-09-08 21:28:05 följande:
    ingen aning, jag vet bara vilken sjuk värld internet är ;D inte mer än så tyvär

true! du kan ha en poäng där.
    Prrr!
  • vonKatt
    Morriiss skrev 2013-09-08 21:29:54 följande:
    I många gravidtrådar lägger tjejerna upp bilder på deras magar vecka för vecka för att dom i tråden ska kunna följa hur magen växer.... det tog nån/några på flashback till som "runkmaterial" ... dom satt där i flåsa o dregla över många här på FL som inte hade en aning om att du va "utsatta" för det.... Det kom iaf ut här vad som pågick på flashback o det blev ramaskri bland alla gravida tjejer (jag va en av dom) o detta hände för ca 5-6 år sen o i princip alla gravida börja plocka bort alla deras kort i deras album .... typ så va det

Aha! Tack för förklaringen.
    Prrr!
Svar på tråden Helkroppstråden