• vonKatt
    NyttNamn skrev 2013-09-14 22:31:35 följande:

Hmm.. Nu blev det jobbigt för min trötta hjärna efter en dag med migrän.. Bron, en sån här med trappor som leder upp till ytterdörren från stengången nedanför.. Heter det nåt annat på svenska?? Ha ha ha :-P (svenska i motsats till norrländska alltså )
    Pssst! Veranda!
    Prrr!
  • vonKatt
    NyttNamn skrev 2013-09-14 22:33:24 följande:

Det var ju den jag ville visa... hmm! Drömmer
    Prrr!
  • vonKatt
    NyttNamn skrev 2013-09-14 22:38:27 följande:
    Jaa... Veranda.. Men för mig är det lite större med en veranda, typ som en uteplats där man får plats med en sittplats att sitta med ett glas vin i kvällssolen.. ??? Ha ha ha
    Det kallar vi andra i Sverige för altan!
    Prrr!
  • vonKatt
    Anonym (ops) skrev 2013-09-14 22:41:08 följande:
    Jag kollar mest på dina fina bröst ;) :)

Du får kika lite grann bara ;)
    Prrr!
  • vonKatt
    BOWTIE skrev 2013-09-14 22:45:07 följande:

Härligt.....du vet att jag gillar dig...men talar om det iallafall....katten jag gillar dig!
    Tack!
    När du tuffar till dig lite och inte är så himlans romantisk, då är det ömsesidigt goding! Kyss
    Prrr!
  • vonKatt
    NyttNamn skrev 2013-09-14 22:44:25 följande:

Ja men då bestämmer vi trappa, funkar för mig! www.familjeliv.se/hem/nyttnamn/gallery/php1n9...
    Bra numrering av lådan!
    Det är långt ifrån alla som fattar att det är en liten enkel grej som underlättar för tex. brevbäraren  

Men det borde jag ju fattat att du är en redig kvinna NN, som vet att det är detaljerna som gör hela skillnaden!
    Prrr!
  • vonKatt
    NyttNamn skrev 2013-09-14 22:49:09 följande:
    Det här är ju typ så ot man kan komma i en helkroppstråd - men då tycker jag att altanen är större än verandan! Där får man plats med en större sittgrupp, typ bord och grejer så man kan sitta ute och käka eller ha grillfest.. Fan, gubben har datorn så jag kan inte ens lägga in bilder!! Kan inte citera i ordning heller :@
    Tänk om vi blir anmälda för OT {#emotions_dlg.flower}Hjärta

Vi kallar helt enkelt saker för olika. Oavsett vilket så är det trevliga saker att ha, både Bro, veranda och altan!  
    Prrr!
  • vonKatt
    Anonym (ops) skrev 2013-09-14 22:49:49 följande:
    aj då! jag som hadde tänkt tok stirra ;) 
    Okej då, men dra in tungan
    Prrr!
Svar på tråden Helkroppstråden