Fiiiiiin som alltid.....och retsam i din påklädning. När får vi se dig i en utomhusbild med de omtalade björkarna i bakgrunden? Du verkar ju vara lite av ett skogsrå, så jag tror det kunde bli hur bra som helst..se det som en utmaning ;)
Så nu måste jag åka och få iordning på min flock...hahah
LostInTranslation skrev 2014-08-15 22:17:21 följande:
Låter som en mycket klok idé
Du skall alltid mötas på så konstiga ställen. Varför inte nere vid korvmojen som vanligt folk??
Hahahaha...nere vid korvmojen!? Är det mycket vanligt folk som går ner hos din korvmoj? De mest konstigaste ställena är dom ställena som är mest spännande
LostInTranslation skrev 2014-08-15 22:18:00 följande:
Live and direct.....
Sådär ja losten! Precis som det ska vara till fantasin, men du har något i vägen för att fantasin ska kunna gå hela vägen
Jag springer ner till korvmojen då!? Så möts vi där
LostInTranslation skrev 2014-08-15 22:43:29 följande:
Såklart! Men vad är konstigt med korvmojen?? Korv behöver ju alla... Ett gott bröd att lägga det i också...öhh...
Sista pusselbiten att plocka bort bara för dig. Inte så svårt hoppas jag...
Hahahahaha..behöver alla korv, eller? Skriver vi om samma korv och bröd nu? Skit samma, upp med körven så fantasin kan få flöda, för närmare en korvmoj än så kommer jag inte
Ååhhh, mitt skogsrå, det tror jag lätt att du är ;)
Ååååhhh, jag har en soulmate men du måste vara helt säker, för om du nuppar en skogsrå så stannar din själ hos henne, om vi nu ska lita på myten men det låter ju kanonbra, elllllller?!