Inlägg från: Anonym (Dumspirospero) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Dumspirospero)

Helkroppstråden

LostInTranslation skrev 2014-08-17 18:04:36 följande:
    Tycker du kan visa hur skön denna söndag är hos dig just nu i alla fall.... Men visst alla är sköna eller de har åtminstone potential att vara... Det avgör man själv...
    Då blir jag avstängd härifrån  
  • Anonym (Dumspirospero)
    straight arrow skrev 2014-08-17 18:04:33 följande:
    Repris...
    Ååååh, en slips Skrattande 
  • Anonym (Dumspirospero)
    LostInTranslation skrev 2014-08-17 18:17:44 följande:
    Men du vet väl att jag har en inbox....Den blir du aldrig avstängd ifrån, det kan jag lova dig smile5.gif
    Hahaha...det har du?!  Cool vad är reglerna där då? Eller är det bara att komma och gå? Hahahaha
  • Anonym (Dumspirospero)
    LostInTranslation skrev 2014-08-17 18:40:44 följande:
    Det låter klockrent! Du förtjänar ett hårt straff som belöning.... smile5.gif

Kan bara bli roligare ju fler godingar här är. Så välkommen in i hettan snygging...

Stiligt. Dressat men ändå med mycket hud exponerat. Tror du är en seducer smile5.gif . Varför har ni mörka rutor i baksätet förresten?? Oskyldig

Nja det är mer bara att komma och komma och sen komma igen. Inte lätt att hitta ut därifrån, men det är helt klart en plats du skulle uppskatta. Värt att prova och reglerna formas individuellt...

Mmmm nice...Fick du kliva upp och klä på dig nu då för att få till den bilden? Ingen dålig uppoffring av dig...

Komma och komma och komma får jag på eget håll  
    Så du menar att när man väl hittat dit kommer så är man fast? Bra att du erbjuder individuella regler, det uppskattas!  Du kan ju få tro att det var en uppoffring egentligen så var det en gammal bild  
  • Anonym (Dumspirospero)
    LostInTranslation skrev 2014-08-17 18:53:14 följande:
    Shit vad lat du är....men om det innebär att du hinner komma en extra gång så får jag väl unna dig det som den vänliga själ jag i grunden är.
    Hahahaha..oooooojaaa, jag är lat på sköna söndagar! Du är snäll du, när du tänker på mitt bästa  
  • Anonym (Dumspirospero)
    LostInTranslation skrev 2014-08-17 19:33:10 följande:
    Hehe...komsi komsi.... Gillar dig i slips också... 

Jorå, nu börjar det likna något. Tror bestämt att jag också var aktiv när det var slipstema...Denna fanns i gömmorna...

Nu jävlar börjar det roliga
  • Anonym (Dumspirospero)
    LostInTranslation skrev 2014-08-17 19:43:49 följande:
    Berätta! Vad hände??

Sure! Vart vill du bli skjuten?

Säker!!?? Ser ut som att du är påväg in i den med dina nallar haha.... Hur slutade den dagen egentligen? SkrattandeOskyldig

Vad som hände! 
    Dreglet kom till, handlederna vill ha något jävla hårt runt sig och resten fattar du nog själv! Nu går fantasin på högvarv här...
  • Anonym (Dumspirospero)
    LostInTranslation skrev 2014-08-17 19:53:36 följande:
    Låter som en mycket bra start på en riktigt mörk, svettig,snuskig och alldeles underbar fantasi (kväll) smile5.gif
    Problemet är ju att fantasi inte alls är lika roligt som i verkligheten....
    Att ha nån som drar i håret och tar hårt runt hanlederna, sen...............Tyst
    Är jag nöjd!!
  • Anonym (Dumspirospero)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-08-18 17:26:03 följande:
    Alltså dina hjärtan... smile2.gif Du är härligt gullig du, du kan det där med att få en Kaponjär att le...och varm av åtrå! smile5.gif
    NeedfulThings skrev 2014-08-18 17:45:03 följande:
    HjärtaHjärtaHjärtaFlört

Du vet att du får mig att flina som en tok Solig
    Ni får mig att le som en tok Solig 

Svar på tråden Helkroppstråden