• Neol

Helkroppstråden

Abegayle70 skrev 2017-09-07 17:09:12 följande:

Va? skulle det vara något fel med glass till lunch

Nej, det tycker jag absolut inte... Nuförtiden finns det ju proteinglass också iofs, men vad är det i konkurrens med Ben & Jerrys??
    Captain
  • Neol
    Abegayle70 skrev 2017-09-07 18:10:03 följande:

Eller Häägen-Dazs, tur för mig att jag har ämnesomsättning efter det också

Mövenpicks Chokladglass!! Damn. Om du inte provat den..... Gör det!!
    Captain
  • Neol
    Anonym (Nyfiken1) skrev 2017-09-08 06:21:17 följande:

TGIF!!

Mmm snygg du är blomman!!
    Captain
  • Neol
    Anonym (Nyfiken1) skrev 2017-09-08 08:21:38 följande:

Tack du din finsmakare (av glass) -:)

Jag är även finsmakare när det gäller kvinnor skall du veta !
    Captain
  • Neol
    Anonym (Nyfiken1) skrev 2017-09-09 19:07:00 följande:

Här också :( och ensamt.....

Vilket radarpar vi hade varit
    Captain
  • Neol
    8676 skrev 2017-09-14 21:21:08 följande:

Hej alla härliga. För att fira denna odödliga tråd kommer här två bilder från två personligheter vars förflutna sammanflätades i den här tråden. Tack vare familjeliv firar vi tre år som par och ett år som förlovade. Snart bröllop 

Grattis!! Sjukt kul! Nu gräver man i de gamla minnena från tre år tillbaks. Har ett par namn som poppar upp men väldigt osäker. Tycker jag känner igen brösten haha. Får man fråga om gamla profilnamnet?
    Captain
  • Neol

A som i Am.. om B:et hör till killnamnet så är jag nog lost där. Inte lika bra koll där av naturliga skäl.

Captain
  • Neol
    8676 skrev 2017-09-14 22:40:25 följande:

Galet minne där. Precis, A som i Am.. och B som Blo... Kul att se några bekanta ansikte i den här tråden än idag 

Hmm Blo får jag nog lösa genom att fråga en kompis tror jag. Men stort grattis till er båda men främst Blo... . Jag hann ju klura ut att du är en riktig pärla från utsidan och in Am... innan ditt mystiska försvinnande ...

Ni är det andra paret på kort tid som dyker upp här efter flera år med en sån här story, haha
    Captain
  • Neol
    Påven Johanna II skrev 2017-09-14 22:05:42 följande:

Bra tråd.

Ja när skall du avslöja något sensationellt Påven?? Du och Anabolakillen till exempel!!? Det vore en skräll det
    Captain
Svar på tråden Helkroppstråden