• Neol

Helkroppstråden

[quote=78768007][quote-nick]Anonym (Lydia) skrev 2018-06-04 21:39:09 följande:[/quote-nick][/quote]

Fantastiskt fina bilder du lägger ut Lydia!!

Captain
  • Neol
    Anonym (Nyfiken1) skrev 2018-07-06 06:52:48 följande:

Hade du kommenterat någons fettvalkar kring midjan? Varför mer legitimt att klanka ner på dom som väljer att hålla igen på godsakerna.

Puss på dig goding!!
    Captain
  • Neol
    JaZZi. skrev 2018-07-18 23:17:16 följande:

Får ta och skicka upp en bild på min rumpa också 

Det var en fantastiskt fin bakdel du sitter på !!!
    Captain
  • Neol
    Rödräv skrev 2018-07-31 22:24:09 följande:

Hej!

Hej där cooling! Sjyst bild och stil!!
    Captain
  • Neol

[quote=78943141][quote-nick]Anonym (Nyfiken1) skrev 2018-08-06 19:18:53 följande:[/quote-nick][/quote]

Ser semesterskönt ut!! Snygg bild!!

Captain
  • Neol
    Anonym (Nyfiken1) skrev 2018-08-06 19:40:05 följande:

Ser semesterskönt ut!! Snygg bild!!

Tack men tyvärr är semestern slut :([/quote]

Samma här tyvärr sedan ett tag! Men det kommer fler, både längre och bättre skulle jag tro ... Går fortfarande att bada efter jobbet i alla och det är inte en helt tokig avslutning på en arbetsdag...
    Captain
  • Neol
    Anonym (1789) skrev 2018-08-06 21:36:26 följande:

Jo, det är som så att några har väldigt attraktiva kroppar men när tankeverksamhet hos dessa är bristfällig så sjunker attraktionen. Okej?

Du vet inte mycket du! Noterar dessutom ett ganska ohälsosamt förhållningssätt till det här lilla forumet från din sida. Kanske läge för dig att reflektera lite över vad du lägger din energi i livet på. Du kanske rent av kan bidra med något positivt som även gynnar andra om du rycker upp dig lite. En reflektion bara! Men det är väl enklare för dig att projicera den lilla energi du har på att hänga upp dig på någons sidfot eller att förolämpa någon som du uppenbarligen inte vet något om alls. Trots att du är väl medveten om att det du gör omöjligtvis kan ha positiv påverkan i något som helst avseende. Det är förvisso intressant ur ett psykologiskt perspektiv att följa dig, men lite sorgligt också. Snart sitter du väl med tio konton och har byggt din egen lilla lokala trollfabrik för att du inte får den uppmärksamhet du för längesen gett upp att du skall få.

Så, där fick du lite nya pinnar till din brasa som du kan bolla med Molgan och gänget.

Gonatt
    Captain
  • Neol
    Anonym (Madicken) skrev 2018-11-09 21:32:45 följande:

Jag igen, hoppas alla har en trevlig helg!

Ja desamma snygging!!

• Neol
    Anonym (Madicken) skrev 2018-11-09 21:56:58 följande:

Snyggt!

Kul att du gillar!! Kul och hett med cheerleader stilen du kör med!
    Anonym (Milf35) skrev 2018-11-09 22:07:14 följande:

Snygg kropp ;p

Precis det man vill höra från en MILF jämt som öppningsreplik ....
    Captain
  • Neol

[quote=79754872][quote-nick]Anonym (Sindy) skrev 2019-07-12 23:16:11 följande:[/quote-nick][/quote]

Ett sånt trevligt inslag!! Semesterfeeling!

• Neol
    Anonym (Sindy) skrev 2019-07-13 17:03:52 följande:

Neol: Tack. Nu hoppas jag bara solen tittar fram snart .

Här skiner solen!! Västkusten... Vart är du??
  • Neol
    JaZZi. skrev 2019-07-14 02:00:47 följande:

Här kommer en sista bild för idag, efter många önskemål och snälla ord i meddelanden  Hoppas den duger och är tillräckligt utmanade?

Natti natti

Härligt att se en sån snygging i denna anrika tråd ... Grym kropp du har!! Ett bidrag från mig...

• Neol

Ett litet nostalgi besök här och då känns det helt rätt att bidra lite också?

Svar på tråden Helkroppstråden