Helkroppstråden
Hoppas verkligen att det ger med sig!
jag hoppas verkligen att du inte sett bilden innan för jag tog den ju nyss! o det är första gången jag har klänningen dessutom!
Hoppas verkligen att det ger med sig!
jag hoppas verkligen att du inte sett bilden innan för jag tog den ju nyss! o det är första gången jag har klänningen dessutom!
[quote=76409842][quote-nick]Anonym (Quexet) skrev 2016-03-06 00:53:41 följande:[/quote-nick][/quote]
Så mer bilder så blir man snart frisk :)
[quote=76409900][quote-nick]Anonym (Quexet) skrev 2016-03-06 01:25:42 följande:[/quote-nick][/quote]
Du är så vacker utan spackel .... :)
För att vara en "fredlig sköldpadda" låter du just nu lite fientlig?! Eller är det vinet som talar?
HALLÅ! Ingen j*kla ihopgaddning mot underbara mig så här en lördagsnatt! Vem vet vad jag kan hitta på som hämnd. Tänk på det era små spjuvrar!
Hahaha, ja vem skulle jag vara utan den?!
Blev HELT ledig imorgon så jag skulle njuta av en rom, men det hände aldrig. Jag lovar, jag kan om jag vill!
Ännu en helg som är slut! Men ser fram emot en ny bra vecka som kommer innehålla många trevliga och roliga saker. Fast jag längtar ändå lite till nästa helg redan...
Dagens härliga träningspass klart.., mjölksyra så det sprutade i benen men gud då skönt när det är klart.. Får se om jag kan gå imorgon..
försöker hitta nya vinklar...går sådär!
Massage ja tack men gärna resten av kroppen oxå!!
Myser i sängen
Redo för ett bad